3.9 0

20 مدل خلاقانه نور مخفی سقف کاذب و کناف + عکس و توضیحات

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  16 اسفند 1401
20 مدل خلاقانه نور مخفی سقف کاذب و کناف + عکس و توضیحات

نورمخفی سقف کاذب میتونه زیبایی سقف رو بیشتر کنه. برای داشتن یک خانه شیک و مدرن بهتر هست که نورمخفی کناف رو جزئی از دکوراسیون داخلی منزل قرار بدین. در اینجا با انواع نورمخفی سقف کاذب یا نورمخفی کناف آشنا میشیم و نکات مهم برای این نوع نورپردازی رو معرفی می‌کنیم. همچنین یک سایت معتبر رو برای سفارش این مدل سقف‌ها معرفی می‌کنیم. با مشاهده چندین مدل نورمخفی سقف و اجرای نور مخفی سقف کاذب میتونین تغییرات چشمگیری رو در خانه ایجاد کنین.

مقدمه‌ای بر جدیدترین طرح‌های نورمخفی سقف کاذب و کناف

نورپردازی سقف کاذب یکی از کارهایی هست که به منظور زیبایی هر چه بیشتر سقف کاذب انجام میشه. نوری که به صورت مخفی در سقف کاذب قرار می‌گیره میتونه توجه بیننده رو به سمت سقف کاذب جلب کنه. در ادامه با طرح‌های جدید نورمخفی سقف کاذب آشنا می‌شیم.

عکس نورمخفی سقف (2)

نورمخفی کناف میتونه به رنگ‌های مختلفی انجام بشه. با اینکه رنگ‌ها به سلیقه افراد انتخاب میشن اما اگه بتونن با سایر رنگ‌های فضای خانه هم، همخوانی داشته باشن؛ جذابیت محیط رو چند برابر می‌کنن. همچنین وجود نور و روشنایی در خانه‌های کوچک، بیشتر میتونه فضا رو بزرگتر نشان بده و ماندن در اون فضا رو راحت‌تر و دلپذیر‌تر کنه. اگه فضای کوچکی در اختیار دارین، سعی کنین با نور بیشتر اون رو روشن‌تر و دل بازتر کنین.

عکس نورمخفی سقف (3)

طراحی نورمخفی سقف کاذب میتونه به صورت خلاقانه انجام بشه. برای نورمخفی سقف کاذب پذیرایی بهتر هست که از طرح‌های خلاقانه که نمای لوکس‌تری رو ایجاد می‌کنن؛ استفاده کنین. این کار جلوه زیباتر و جذاب‌تری رو به پذیرایی میده. افرادی که در این زمینه حرفه‌ایی هستن؛ میتونن طرح‌های خلاقانه رو با ظرافت اجرا کنن. قرار دادن نور مخفی در این طرح های خلاقانه، زیبایی سقف رو دو چندان می‌کنه.

مدل‌های نورمخفی سقف کاذب و کناف چیست؟

نورمخفی کناف (1)

مدل نور پردازی سقف کاذب به دو صورت کلی انجام میشه:

  • در نوع اول می‌تونین فقط از نور مخفی به صورت دور تا دور استفاده کنین.
  • در نوع دوم می‌تونین علاوه بر نور مخفی دور تا دور سقف کاذب از چراغ‌های هالوژنی هم استفاده کنین.

نورمخفی کناف (2)

1-  نور مخفی سقف کاذب به صورت دور تا دور

نور مخفی به صورت دور تا دور علاوه بر سالن خانه، برای سالن‌های اداری و تجاری هم انتخاب خوبی به حساب میاد. پس در انتخاب نور مخفی سقف کناف و حتی مدل کناف دقت داشته باشید و مدلی رو انتخاب کنین که مناسب محیط مورد نظر باشه.

نورمخفی کناف (3)

2-  نورمخفی سقف با کناف و چراغ‌های هالوژنی

نور مخفی سقف با کناف همراه با چراغ‌های هالوژنی برای سالن پذیرایی و برای آشپزخانه بسیار مناسب هست و زیبایی محیط رو افزایش میده. این نوع چراغ‌ها زینت بخش اپن آشپزخانه هم هستن. نورپردازی در محیط‌های کاری نیز، فضا رو برای شما از یکنواختی در میاره.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (7)

نکات و ایده‌های جالب نور مخفی سقف کاذب و کناف چیست؟

نور مخفی سقف کاذب میتونه علاوه بر زیباتر کردن فضای خانه، نور بیشتری رو برای محیط تامین کنه. بنابراین باید به این موضوع دقت داشته باشید که اجرای نور مخفی سقف کاذب رو به گونه‌ایی انجام بدین که متناسب با کاربری محیط موردنظر، نور لازم رو برای فعالیت‌های روزانه تامین کنه.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (8)

وجود نورمخفی کناف میتونه فضای گرم و دلنشینی رو خلق کنه به طوری که از بودن در اون فضا حس بهتری داشته باشین. به خصوص انتخاب اون برای محیط‌های کم نور، گزینه‌ی خوبی به حساب میاد.

20 مدل خلاقانه نور مخفی سقف کاذب و کناف + عکس و توضیحات

چراغ‌های هالوژنی به صورت خطی در سقف کاذب، همراه با نور مخفی، میتونن تابش کاملی از نور رو در سطح سالن ایجاد کنن.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (10)

اگه راهروی تاریکی دارین وجود نورمخفی سقف کاذب می‌تونه انتخاب خوبی برای روشن‌تر کردن راهرو باشه. این کار با وجود چراغ‌های هالوژنی در قسمت‌های مختلف سقف کاذب، میتونه زیباتر هم بشه.

 

نورمخفی سقف کاذب و کناف (11)

مدل نورمخفی سقف (1)

در فضاهایی که رنگ غالب اونجا رنگ سفید و یا رنگ روشن باشه هم، نور مخفی می‌تونه فضا رو زیباتر و حتی بزرگتر جلوه بده. برای محیط‌های اداری هم ترکیب رنگ سفید و نور مخفی میتونه فضای بهتری رو ایجاد کنه.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (13)

سقف های کناف با نورمخفی سفید مانند تصویر زیر، خیلی فضا رو بزرگ تر جلوه میدن. جالبه بدونین امروزه دیگه سفارش چنین مدل‌هایی نیازی به بازارگردی و پیدا کردن نیروی متخصص نداره. برای پیدا کردن نیروی متخصص فقط کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین و درخواست خودتون رو ثبت کنین تا از متخصصین حرفه ای شهر خودتون قیمت دقیق بگیرید و بر اساس امتیاز مشتریان قبلی، بهترین متخصص رو انتخاب کنید.

درخواست معرفی متخصص سقف کاذب

نورمخفی سقف کاذب و کناف (14)

وجود نور مخفی همراه با لوستر در مرکز سقف کاذب میتونه فضای شیکی رو خلق کنه. این کار باعث میشه که نور از جهات مختلف تأمین بشه. وجود نور مخفی در پشت سازه سقف، به گونه‌ایی که هم از داخل و هم از بیرون نور رو بازتاب کنه، برای پذیرایی فوق العاده زیبا هست.

مدل نورمخفی سقف (2)

گاهی اوقات افراد از رنگ‌های متضاد برای نور مخفی استفاده می‌کنن. اما باید به این موضوع توجه داشت که همخوانی و هارمونی رنگ و نور در دکوراسیون داخلی میتونه اثر فوق العاده‌ای در جذابیت محیط بذاره. بنابراین به، طور مثال بهتر هست که از انتخاب نور مخفی به رنگ صورتی، در فضایی که رنگ غالب آن از این طیف رنگی نیست؛ منصرف بشین. رنگ غالب محیط رو در نظر بگیرین و متناسب با اون رنگ، نور مخفی مناسب رو انتخاب کنید.

مدل نورمخفی سقف (3)

انعکاس نور مخفی سقف کناف در کفپوش سرامیک میتونه این درخشش و روشنایی رو دو برابر کنه. این مدل نورمخفی سقف کناف برای قسمت‌هایی که کفپوش سرامیک دارن، مثل پذیرایی و آشپزخانه ایده خیلی خوبی هست. فقط با کمی هزینه میتونیم فضای خیلی شیک‌تری داشته باشیم. بد نیست بدونین هر یک از انواع نورمخفی سقف قیمت متفاوتی داره. تعیین قیمت نورمخفی سقف پذیرایی و آشپزخانه هم، با توجه به ابعاد و میزان کم کار و یا پر کار بودن طرح کناف و نورمخفی، میتونه متفاوت باشه.

مدل نورمخفی سقف (4)

استفاده از نور مخفی سقف کاذب، حتی برای محیط هایی که پنجره‌های زیادی دارن و نور محیط هم به خوبی تأمین میشه؛ میتونه باز هم مناسب باشه. فقط برای چنین فضاهایی به دلیل اینکه نور پنجره‌ها به اندازه کافی مناسب هست، نیازی به استفاده از نور مخفی سقف در ابعاد بزرگ نیست. در این گونه محیط‌ها وجود نور مخفی‌ در ابعاد بزرگ جلوه خاصی رو ایجاد نمی‌کنه. در نتیجه استفاده از نور مخفی کوچک مناسب تر هست و باعث زیبایی سقف میشه.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (18)

در آشپزخانه، فضای پشت کابینت‌ها جای مناسبی برای نصب و تابش نور مخفی هست. این کار رو همراه با نصب لامپ در سقف و چراغ‌های هالوژنی در بالای میز کار آشپزخانه تکمیل کنید تا آشپزخانه روشن‌تر و جذاب‌تر بشه.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (19)

وجود نورمخفی باعث میشه چشم دیرتر خسته بشه و کمتر اذیت بشه. تابش نور مخفی به دلیل فاصله سازه و منبع نور، میتونه نور دلپذیری رو خلق کنه.

نورمخفی سقف کاذب و کناف (20)

حتما از نورمخفی استفاده کن!!!

برای جذاب‌تر شدن سقف کاذب یا کناف توصیه میشه حتما از نور مخفی سقف استفاده کنین و با مناسب‌ترین هزینه، دکوراسیون داخلی رو زیباتر کنین. بد نیست بدونین برای این کار میتونین از متخصصین سلام ساختمان هم کمک بگیرین. قیمت سقف کاذب با نورمخفی با توجه به ابعادی که اجرا میشه و میزان چراغ‌هایی که نیاز داره؛ متفاوت هست. اما شما می‌تونین با صرف مناسب‌ترین هزینه یک نور مخفی زیبا و متناسب با سقف خانه خودتون داشته باشین. فقط کافی هست که از ایده‌ها و مدل‌های عکس نورمخفی سقف در این مقاله استفاده کنین و منزل خودتون رو رویایی‌تر کنین. همچنین اگه سوالی داشتید در قسمت کامنت‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments