2.6 0

جدیدترین مدل‌های کمد دیواری سفید طلایی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  4 اسفند 1401
جدیدترین مدل کمد دیواری سفید طلایی با میز آرایش

این روزها در دکوراسیون از رنگ طلایی استفاده‌ های زیادی می‌شه. رنگ طلایی، یک رنگ لوکس و پر زرق و برقه که از گذشته تا کنون مربوط به فضاهای شاهانه بوده و هست. اگر می‌خواید در طراحی دکوراسیون داخلی جزئیاتی داشته باشید که براتون حس حضور در چنین فضایی رو تداعی کنه، انتخاب مدل کمد دیواری سفید طلایی فکر خوبیه! البته اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی و کمد دیواری اصولی داره که سلام ساختمان در این مقاله به اون‌ها می‌پردازه.

کمد دیواری سفید طلایی؛ انتخابی که قراره با اون لوکس‌تر به نظر بیاید!

برای استفاده از این رنگ کمد دیواری، باید توجه داشته باشید که رنگ طلایی با تمامی ابهتش، زمانی زیبا به نظر می‌رسه که ظرافتش هم در نظر گرفته بشه. استفاده از این رنگ در طراحی اندکی مهارت می‌خواد. در صورتی که تناسب رو رعایت نکنید حضور همین رنگ جذاب می‌تونه فضا رو خیلی آزار دهنده کنه. مثلا به یک کمد فکر کنید که تمامی اون طلایی باشه. احتمالا این اون چیزی نیست که دنبالشید! اما یک کمد دیواری سفید طلایی در حالی که رنگ طلایی به صورت هوشمندانه در اون بکار رفته می‌تونه چشمگیر باشه.

کمد دیواری سفید و طلایی با درب ریلی

کمد دیواری سفید طلایی با طرح کنده کاری شده روی درب ها

کمد دیواری سفید طلایی برای خانه‌های مدرن یا کلاسیک؟

استفاده از رنگ طلایی در کمد‌هایی که سبک و سیاق کلاسیک‌تری دارند، شناخته شده تره. در واقع از این رنگ تو هر قسمتی از محیط داخلی خونه‌تون که استفاده کنید منجر به لوکس به نظر رسیدن اون فضا میشه. استفاده از رنگ طلایی تو سبک مدرن هم باعث میشه این سبک کمی به سمت تجمل کشیده بشه و سادگی خودش رو از دست بده.

کمد دیواری هایگلاس سفید طلایی براق استفاده شده در سبک دکوراسیون مدرن

همونطور که تو عکس بالا می‌بینید، اگر کمد دیواری سفید طلایی شما سبک مدرنی داشته باشه، مثلاً کمد‌ی از جنس هایگلاس داشته باشید، رنگ طلایی در طراحی اون در سطوح صاف‌تری استفاده می‌شه . اما در سبک کلاسیک، مثل کمد‌ دیواری ممبران کاربرد این رنگ بیشتر روی منبت‌ها و ابزارهای چوبی و پرنقش‌ونگار به کار میره.

کمد دیواری ممبران سفید طلایی؛ رنگ طلایی بر روی منبت کاریها و طرحهای رو کمد استفاده می شود

انتخاب دستگیره برای کمد دیواری سفید طلایی

اگر احساس می‌کنید به کار گرفتن مقدار زیادی از رنگ طلایی تو کمد دلتون رو می‌زنه، تنها با دستگیره‌های طلایی می‌تونید از کمد دیواری‌ سفید‌ تون، یک کمد دیواری سفید طلایی بسازید.

کمد دیواری سفید مدرن با دستگیره های طلایی

سلیقه شخصی شما در انتخاب دستگیره بسیار مهمه است. اما دستگیره‌های طلایی برای یک کمد دیواری سفید همیشه جذابه و از مد نمیوفته. اگر برای انتخاب دستگیره نیاز به کمک بیشتری دارید، مقاله نحوه انتخاب دستگیره کمد دیواری سلام ساختمان رو مطالعه کنید.

نکاتی برای به کار بردن رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی

ترکیب سفید و طلایی بسیار شکیل و لوکس و در عین‌ حال مدرنه و از اونجایی که چوب هم باعث گرم‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شه به کار بردن این رنگ در طرح چوب کمد ایده فوق‌العاده‌ای میشه. اگر می‌خواید کمد دیواری سفید طلایی شما فضا رو لوکس‌تر جلوه بده نکات زیر رو در دکوراسیون خونه لحاظ کنید.

کمد دیواری سفید طلایی با درب آینه ای و دستگیره های گرد طلایی

نورپردازی به رنگ طلایی برای کمد سفید طلایی یک راه ارزان و ساده برای زیبایی بیشتر کمد است‌؛ البته در استفاده از نور محتاطانه عمل کنید، نور زیاد در برخورد با رنگ طلایی ممکنه باعث ناخوشایند شدن محیط بشه.

استفاده از نورپردازی طلایی در تزئین کمد دیواری سفید طلایی

از قدرت ترکیب رنگ طلایی کمد سفید با آینه غافل نشید. در طراحی بخشی از کمد‌ دیواری سفید طلایی خود سعی کنید از آینه استفاده کنید.

مدل کمد دیواری سفید طلایی با میز آرایش آینه دار و صندلی

کمد لباس سفید طلایی

کمد لباس سفید و طلایی از شیک‌ترین رنگ‌های کمد محسوب میشه. رنگ سفید طلایی از رنگ های کلاسیک و با سابقه بلند مدت است و از پرطرفدار ترین رنگ های دکوراسیون داخلی به شمار می‌ره و از ویژگی هایی که این دو رنگ داره میشه به همخوانی یا هارمونی داشتن اون با دیگر رنگ‌های موجود در دکوراسیون خونه اشاره کرد.

کمد لباس سفید طلایی با درب لولایی

همونطور که در عکس بالا هم می‌بینید، کمد‌ دیواری سفید طلایی یا کمد لباس به این رنگ بیشتر حال و هوایی کلاسیک دارند یعنی بیشترین ترکیب این دو رنگ برای کار‌های سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیره تا مدرن. به ندرت روی بدنه‌ کمد‌ دیواری مدرن از جنس هایگلاس طلایی مشاهده می‌شه.

چه قسمت‌هایی از کمد لباس سفید باشه و چه قسمت‌هایی طلایی؟

در طراحی و ساخت کمد دیواری و کمد لباس به رنگ سفید طلایی اغلب توصیه میشه در حواشی کار یعنی بخش‌های سرستون‌ها، الماسه‌‌ها، و گل های روی درب و نما‌ها از طلایی استفاده بشه مابقی آیتم ها را مانند درب و نما‌ی کلی کمد به رنگ پایه مثلا سفید اختصاص داده بشه.

کمد دیواری سفید طلایی؛ استفاده از رنگ طلایی در سرستون‌ها، الماسه‌‌ها و گل های روی درب

در ساخت و طراحی کمد دیواری سفید طلایی با کمد لباس  معمولا طلایی رنگ دوم و حاشیه کار محسوب میشه. زیرا همونقدر که حضور به اندازه اش سبب زیبایی و شکوه کار میشه زیادی اون هم باعث دلزدگی و کلافگی میشه و میشه گفت مانند چاشنی غذا عمل میکنه.

چمع‌بندی

علاقه و تمایل  افراد به داشتن یک زندگی لوکس و لاکچری باعث شده تا کمد دیواری سفید طلایی جزو محبوب‌ترین سبک کمد‌‌ها باشه. اگر با دیدن نمونه‌های این مقاله به انتخاب این رنگ از کمد ترغیب شدید، ولی کمد‌ساز کاربلد و حرفه‌ای رو نمی‌شناسید کافیه با سلام ساختمان در ارتباط باشید تا هم ایده و نقشه‌ی اجرایی کار رو به شما بده.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +