3.9 0

کمد دیواری ریلی؛ بررسی قیمت و مدلهای کمد ریلی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  4 اسفند 1401
آشنایی کامل با کمد دیواری ریلی و نکات مهم مربوط به آن

در دنیای امروز، کمد دیواری ریلی یکی از بهترین انتخاب‌های افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه محسوب میشه. چون علاوه بر زیبایی، امکان استفاده بیشتر از فضا رو هم به اون‌ها میده. ما در این مقاله قصد داریم تا شما رو با مباحثی مثل مدل‌های مختلف کمد دیواری ریلی، جنس این کمدها، تفاوت کمدهای ریلی با کمدهای درب لولایی و آشنا کنیم. با ما همراه باشید

تضمین قیمت سلام ساختمان

کمد دیواری ریلی بر اساس نوع طراحی درب آن، چه مدل‌هایی داره؟

کمد‌ دیواری با درب ریلی معمولاً برای محیط‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن یا مینیمال مناسب‌تر هست. کمدهای ریلی بر حسب نوع طراحی درب آنها با همدیگه متفاوت‌اند. درب‌های‌ کمد می‌تونن شیشه‌ای، آینه‌ای، چوبی و یا دارای طراحی خاص باشن.

کمد دیواری ریلی ام دی اف با رنگ سفید قهوه ای

بر اساس سبک ساخت و طراحی، کمد دیواریها انواع مختلفی دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین مقاله “انواع کمد دیواری بر اساس طراحی و ساخت” رو مطالعه کنین.

انواع مدل‌های کمد دیواری ریلی بر اساس طراحی و ساخت درب آنها عبارت‌اند از:

  • کمد دیواری ریلی شیشه ای
  • کمد دیواری ریلی آینه دار
  • کمد دیواری ریلی با درب چوبی
  • کمد دیواری ریلی با درب ام دی اف
  • کمد دیواری ریلی با درب هایگلاس

در ادامه درباره هر یک از موارد بالا، توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم.

کمد دیواری ریلی شیشه‌ای

یکی از ایده‌های جالب برای فضاهایی با سبک دکوراسیون داخلی مینیمال و مدرن استفاده از کمد دیواری ریلی با درب شیشه‌ای است. در این مدل کمد دیواری مدرن، شیشه‌ها به صورت کامل درب‌ها رو می‌پوشونن و زیبایی منحصر به فردی رو به محیط می‌بخشند. برای شیشه‌های استفاده شده در این کمد دیواری‌ها، می‌تونید از دو نوع شفاف و غیر شفاف استفاده کنید.

کمد دیواری ریلی با درب شیشه ای غیر شفاف

یکی از معایب درب‌ها با شیشه‌های شفاف این هست که داخل کمد کاملاً دیده می‌شود. به همین دلیل همیشه داخل کمد‌ دیواری‌ها باید تمیز و مرتب باشه تا منظره بدی رو برای اتاق خواب یا محیط مورد نظر ایجاد نکنه. اما استفاده از شیشه‌های غیرشفاف یا طرح‌دار تا حد زیادی از دیده شدن کامل داخل کمد جلوگیری می‌کنه و از این‌ نظر برای بسیاری از افراد که مشغله زیادی دارن و فرصت زیادی برای تمیز کردن کمدهای منزلشون ندارن، مناسب‌تر هستند.

تصاویر بالا هم نمونه هایی از کمد دیواری شیک با متریال ام دی اف و ترکیب رنگی سفید قهوه ای است که این روزها خیلی محبوب شده.

کمد دیواری ریلی آینه دار

یکی دیگه از مدل‌های پرطرفدار کمدهای دیواری، کمد دیواری ریلی آینه دار است. در ساخت کمدهای ریلی با درب آینه‌ای، درب‌ها مثل سایر قسمت‌های کمد ساخته می‌شن و پس از اون آینه‌ها بر روی اون‌ها قرار می‌گیرند. کمدهای دیواری آینه دار ریلی علاوه بر زیبایی، کاربردی‌ دیگه‌ای هم دارن.

کمد دیواری ریلی آینه دار به رنگ سفید متناسب با دکوراسیون داخلی مدرن

یعنی علاوه بر اینکه می‌تونید از اون‌ها به عنوان یک کمد جادار و زیبا برای وسایل و لباس‌ها استفاده کنید، نیازی به نصب آینه در قسمت‌های دیگه اتاق یا فضا ندارید؛ چون درب این کمد‌ها یک آینه‌ی بزرگ و قدی است که این نیاز شما رو هم برآورده می‌کنه. آینه‌ کاری بر روی درب‌های این مدل کمد،‌ هم به صورت ساده و یک دست و هم به صورت طرح‌دار انجام می‌شه. همچنین درب‌های کمد دیواری آینه دار، بسته به سلیقه مشتری می‌تونن به صورت ریلی یا لولایی طراحی بشوند.

کمد دیواری ریلی با درب چوبی

کمد‌های دیواری ریلی چوبی یکی از کمدهای دیواری گرون قیمت محسوب می‌شن. به همین دلیل معمولاً بسیاری از کمد دیواری‌ها از جنس چوب خالص نیستند، بلکه از مشتقات چوب ساخته می‌شوند. مشتقات چوب قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تری دارن و بیشتر مردم از عهده خرید این کمدها بر میان.

کمد دیواری ریلی چوبی گران قیمت‌ترین کمد ریلی است

با این حال کمد دیواری ریلی چوبی طرفداران خاص خود رو دارند که از اون‌ها در قسمت‌های مختلف منزل استفاده می‌کنند.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کمد دیواری ریلی با درب ام دی اف

یکی از پر استفاده‌ترین و پر طرفدارترین مواد اولیه برای ساخت کمد دیواری ریلی، ورقه‌های ام دی اف هستند. این ورقه‌ها قیمت مناسبی دارن و علاوه بر اون، از کیفیت و دوام خوبی هم برخوردارند. همچنین کمد‌های دیواری ساخته شده از ام دی اف، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارن که از این نظر هم دست مشتریان رو برای انتخاب کاملاً باز گذاشته‌اند.

کمد دیواری ریلی با درب ام دی اف (MDF) به رنگ سفید قهوه ای

اما یکی از معایب مهم این کمدها مقاومت پایین اون‌ها در برابر رطوبت هست. کمد‌ دیواری ریلی ام دی اف در صورت مجاورت یا تماس با رطوبت برای مدت نسبتاً طولانی، باد می‌کنه و زیبایی خودش رو از دست میده.

کمد دیواری ریلی با درب ام دی اف (MDF) سفید قهوه ای

برای آشنایی بیشتر با این کمدهای دیواری، می‌تونید در مقاله کمد دیواری ام دی اف اطلاعات بیشتری کسب کنین.

کمد دیواری ریلی با درب هایگلاس

ورقه‌های های گلاس یکی دیگه از مواد اولیه ساخت درب و بدنه‌ی کمدهای دیواری ریلی هستند. های گلاس یکی از انواع ام دی اف محسوب میشه و مزیت‌های بیشتری نسبت به اون داره. مهم‌ترین مزیت این فرآورده چوبی دوام بهتر اون در برابر رطوبت هست. همچنین درخشندگی و زیبایی کمدهای دیواری از جنس های گلاس نسبت به mdf بسیار بیشتره و به همین دلیل برای محیط‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن مناسب است.

کمد دیواری ریلی با درب هایگلاس به رنگ سفید قهوه ای

ورقه‌های هایگلاس طرح و مدل‌های متنوع‌تری دارن و هنگامی که قسمتی از کمد دیواری ریلی شما دچار زدگی بشه، می‌تونید با همون رنگ و طرح، قسمت آسیب دیده رو ترمیم کنید بدون اینکه نیاز باشه کل درب‌ها عوض بشن و هزینه زیادی رو متحمل بشوید. در تصویر زیر، نمونه کمد دیواری ریلی با درب هایگلاس رو مشاهده می‌کنید که طراحی ساده و همه پسندی هم داره.

کمد دیواری ریلی هایگلاس براق به رنگ سفید قهوه ای

معرفی کابینت ساز

کمد دیواری‌های ریلی با طراحی خاص

بعضی از کمد دیواری‌ها ممکنه از ترکیب چند مدل مختلف ساخته بشوند. به این صورت که ممکن است یک درب کمد دیواری آینه‌ای یا شیشه‌ای باشه و درب دیگه از جنس مشتقات چوب یا چوب ساخته شده باشه. امروزه این مدل کمد دیواری‌ها مشتریان زیادی رو به سمت خود جذب کردن. زیرا از زیبایی و کارایی چند مدل کمد دیواری در کنار هم بهره‌مند می‌شن.

یکی از مدل‌های پر استفاده کمدهای دیواری ریلی، مدل دخترانه این کمدها است، چون خیلی از دخترها لباس‌ها و وسایل زیادی دارن و داشتن یک کمد دیواری ریلی با قفسه‌های متعدد کمک بسیاری به نظم دادن این وسیله‌ها می‌کنه. معمولاً برای ساخت و تهیه‌ی کمدهای دیواری با درب ریلی دخترانه  از رنگ‌های روشن و شاد مثل صورتی استفاده میشه. با این حال کمد‌های دخترانه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارن و می‌تونن با هر سبک دکوراسیون داخلی به راحتی ست بشوند.

درب‌های کمد دیواری ریلی چه تعداد هستند؟

کمد دیواری ریلی سه درب

عمدتاً برای کمد‌های لباس ریلی بزرگ، سه درب در نظر گرفته می‌شه. کمد‌های دیواری ریلی سه درب، فضای بیشتری رو برای جای دادن وسایل در اختیار شما قرار می‌دهند، اما به همون نسبت تمیزکاری و مرتب کردن این کمد‌ها خیلی سخت‌تر و زمان‌برتر است. همچنین شما می‌تونید برای از یکنواخت در آوردن کمد دیواری‌تون، بر روی یکی از درب‌ها از آینه استفاده کنید.

کمد دیواری ریلی سه درب آینه دار

کمد دیواری ریلی دو درب

برای ساخت کمدهایی که فضای کمتری دارند و کوچک‌ترند از دو درب استفاده می‌شه. با توجه به کم‌ شدن متراژ بسیاری از خانه‌ها این کمدهای دیواری دیلی دو درب کوچک طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. از طرفی تمیز کردن این کمدها بسیار راحت‌تر هست.

کمد دیواری ریلی چه مزایا و معایبی داره؟

همونطور که قبل‌تر به اون اشاره کردیم یکی از مزایای مهم کمدهای ریلی استفاده بیشتر از فضا است. به این معنا که با استفاده از کمدهای لباس با درب ریلی دیگه نیازی نیست تا فضایی رو برای باز و بسته شدن درب‌ کمدها اختصاص بدید. همچنین به منظور استفاده بیشتر از کمد ریلی می‌تونید یک قسمت اون رو به صورت قفسه‌ای طراحی کنید. از جمله معایب کمدهای دیواری ریلی می‌تونیم به موارد مثل عدم دسترسی کامل به داخل کمد، دوام و استحکام کمی کمتر نسبت به کمدها با درب لولایی و سخت تمیز شدن فضای داخل کمد دیواری اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر درباره این موضوع می‌تونید به مقاله‌ی «مزایا و معایب کمد دیواری ریلی» مراجعه کنین.

قفسه بندی (پارتیشن بندی) کمد دیواری ریلی

برای پارتیشن بندی کمدهای دیواری با درب ریلی دست شما برای انتخاب کاملا باز است. به این منظور شما می‌تونید قسمتی از کمد رو به قفسه‌های کوچک‌تر تقسیم‌بندی کرده و برای قرار دادن وسایلی مانند کیف، کفش و … مورد استفاده قرار دهید و از قسمت دیگه کمد ریلی برای آویزان کردن لباس‌های خودتون بهره بگیرید. اما نکته‌ای که باید به اون توجه کنید این هست که برای پارتیشن بندی کمد، بهتره هنگام قفسه بندی کمد دیواری ریلی، اندازه قفسه‌ها با همدیگه متناسب باشن تا از زیبایی کمد دیواری شما کم نشود.

پارتیشن بندی یا قفسه بندی کمد دیواری ریلی راهی برای جا دار کردن کمد

یر‌اق آلات استفاده شده در کمد ریلی

یراق‌آلات شامل محصولاتی مثل دستگیره درب، لولای درب کمد دیواری، قفل و … می‌شه. در این بین دستگیره درب کمد دیواری شناخته شده‌تر هست و تاثیر به‌سزایی در زیبایی کمد دیواری ریلی داره. به همین خاطر انتخاب یک دستگیره در با کیفیت و نصب درست اون اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت. دستگیره درب H شکل یکی از انواع رایج دستگیره برای کمدهای ریلی محسوب می‌شه. این دستگیره‌ها به صورت عمودی روی درب قرار می‌گیرن و باز و بسته کردن درب‌ها به وسیله‌ی اون‌ها خیلی آسون انجام می‌شه. این دستگیره‌ها معمولاً از شمش آلومینیوم ساخته می‌شن و از مقاومت و دوام خوبی برخوردارند.

تبدیل کمد دیواری با درب لولایی به کمد ریلی

بسیاری از افراد تمایل دارن با صرف هزینه کمتر کمد دیواریشون رو به کمد ریلی تبدیل کنن. اما این افراد باید توجه داشته باشن که انجام این کار برای کمدهایی که چارچوب فلزی دارن مناسب هست. مراحل تبدیل کمد دیواری معمولی به کمد ریلی به شرح زیره:

  1. اول باید چارچوب فلزی کلی کمد دیواری لولایی به سبک چارچوب کمد ریلی تغییر پیدا کنه.
  2. پس از طراحی چارچوب باید ریل‌های کمد دیواری کار گذاشته بشن. ریل‌ها می‌تونن داخل یا خارج کمد قرار بگیرن.
  3. با تغییر چارچوب کمد دیواری لولایی نوع قفسه بندی‌ها هم به هم ریخته می‌شن. به همین دلیل بعد از انجام مراحل قبل می‌تونین فضای داخل کمد رو مطابق با سلیقه‌تون دوباره پارتیشن‌بندی کنین.
  4. در این مرحله، کارهای پایانی پروژه مثل نصب سایر قطعات انجام می‌شه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات مراحل فوق، مقاله تبدیل کمد دیواری لولایی به ریلی را مطالعه کنید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

نورپردازی کمد دیواری ریلی

اگر قصد دارید از کمدهای ریلی در زیبا کردن دکوراسیون داخلی محیط استفاده کنید باید به نحوه نورپردازی داخل و خارج اون‌ها هم توجه داشته باشید. برای نورپردازی کمدها معمولا از لامپ‌هایی به رنگ زرد یا سفید استفاده می‌شه. شما می‌تونید با توجه به سلیقه خودتون از یکی از این دو لامپ یا از هر دوی اون‌ها در کنار هم استفاده کنین.

قیمت کمد دیواری ریلی

قیمت کمد دیواری ریلی به عواملی مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از جنس کمد دیواری، جنس یرق آلات استفاده شده در کمد، مساحت کمد دیواری و …. . هر کدوم از این عوامل به میزان‌ قابل توجهی در قیمت کمد دیواری ریلی تأثیر دارند. قبل از خرید کمد لباس تحقیقات لازم درباره موارد گفته شده رو انجام بدید تا بتونید یک کمد باکیفیت و متناسب با بودجه‌ای که دارید خریداری کنید. شما می‌تونید اطلاعات بیشتری در اینباره در مقاله‌ی قیمت کمد دیواری ریلی مطالعه کنین.

کمد دیواری ریلی دست دوم

امروزه با توجه به مشکلات مالی مردم بسیاری از افراد توان خرید یک کمد لباس نو و جدید رو ندارن. به همین دلیل این دسته از افراد به خرید کمد ریلی دست دوم تمایل دارن. اما در هنگام خرید کمد‌های دست دوم باید به نکات مختلفی اشاره کرد که در ادامه به شرح اون‌ها می‌پردازیم:

  1. در زمان خرید کمدهای ریلی دست دوم توجه داشته باشین که کمدها دارای زدگی یا رنگ‌پردگی نباشن. چون برای تعمیر قسمت‌های آسیب دیده باید هزینه‌ای جداگانه بپردازین و گاها ممکنه که این آسیب‌ها غیرقابل ترمیم باشند.
  2.  قبل از خرید کمد دیواری ریلی دست دوم درباره شرکت سازنده و یراق‌آلات و متریال استفاده در ساخت این کمدها سؤال کنید. دونستن این نکات به شما کمک می‌کنه تا درباره شرکت سازنده و کیفیت محصولات اون تحقیق کرده و اطلاعات لازم رو به دست بیارید. همچنین اطلاع از جنس متریال کمدها باعث می‌شه تا شما  سمت خرید کمدهای بی‌کیفیت و کم دوام نروید. علاوه بر اون شما می‌تونید موجودی طرح و رنگ کمد دیواری که قصد خریدش رو دارید در بازار چک کنید تا متوجه بشید که در صورت آسیب، امکان‌ ترمیم کمد وجود داره یا نه.

جمع‌بندی

در این مقاله، یکی از پرطرفدارترین انواع کمد دیواری به نام کمد دیواری ریلی رو به شما معرفی کردیم. کمدهای ریلی علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط می‌دن، دارای معایبی هم هستند که از جمله‌ی اون می‌تونیم به عدم دسترسی کامل به داخل کمد، دوام و استحکام کمتر این کمدها نسبت به کمدهای لولایی و … اشاره کرد. همچنین به دلیل تنوع زیادی که در رنگ و طرح کمد‌ دیواری ریلی وجود داره، به راحتی می‌شه اون‌ها رو با هر سبکی از دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

اگر قصد ساخت یا سفارش این نوع کمد دیواری رو دارین، ما در سلام ساختمان به شما کمک می‌کنیم تا کمدساز مورد نظرتون رو در شهری که در اون ساکن هستید پیدا کنین. برای انجام این کار در سایت سلام ساختمان درخواستتون رو ثبت کنین تا کارشناسان ما باهاتون تماس بگیرن.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +