4.0 0

جدیدترین مدل‌های کمد دیواری رختخواب 2024

  11 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  11 دی 1402
کمد دیواری برای رختخواب رنگ سفید طلایی با درب آینه دار

کمد دیواری رختخواب یک سازه دکوراتیو بسیار مناسب برای نظم دهی به رختخواب در هر اتاق خوابی هست. به عبارت دیگه، کمد دیواری دکوراسیون اتاقتون رو نظم می‌بخشه و بسیار کاربردیه. ساده بودن اون کمک میکنه که از فضاهای اتاق بیشترین استفاده را بکنید و بتونید چیدمان رختخواب در کمد دیواری رو به صورت مرتب انجام بدین. یکی از پر کاربردترین انواع کمد در اتاق خواب‌های ایرانی، کمد رختخواب هست که برای چیدن رخت خواب و سایر وسایل استفاده میشه. برای دیدن جدیدترین مدل‌های کمد رخت خواب در ادامه با همراه باشین.

تضمین قیمت سلام ساختمان

درب کمد رختخواب چند نوع دارد؟

درب کمدهای رختخواب میتونه به صورت ریلی، یا لولایی باشه. همونطور که تو تصویر زیر مبینین، درب ریلی برای کاهش فضای اتاق خواب، اون هم تو اتاق خواب‌های دو نفره بسیار کاربرد داره و دیگر لازم نیست که شما یک فضایی برای باز و بسته کردن درب ها در نظر بگیرین. بنابراین برخورد با تختخواب یا سایر وسایل موجود در اتاق هم رخ نمیده و سبب مزاحمت در استفاده از کمد دیواری نمیشه.

کمد رختخواب چوبی با نورپردازی و درب آینه دار

اما بهتره که برای درهای بالایی کمد دیواری برای رخت خواب، از درب های لولایی استفاده بشه. چون موقعیتشون در ارتفاع بالاست و ممکنه باز و بسته کردن اونها به صورت ریلی کار سختی باشه. برای همین بهتره که از درب های لولایی بهره بگیریم و در قسمت های بالایی کمد لباس و رختخواب، برای وسایل پر حجم کم مصرف استفاده کنیم.

کمد دیواری رختخواب ریلی با رنگ سفید

درب های ریلی به راحتی روی ریل سر می خورند و جابه جا میشن. اما یکی از محدودیت های کمد رختخواب ریلی اینه که هر بار که درب کمد رو باز می‌کنیم، فقط به یک طرف از کمد دسترسی داریم و به طرف دیگر دسترسی نداریم. برای همین ممکنه برای کمد دیواری جای رختخواب، مشکل ساز بشه و ما نتونیم به صورت کامل به کل کمد دسترسی داشته باشیم. اما اگر فضای اتاق خواب شما اون قدر کوچیکه که نمیتونید از کمدهای لولایی استفاده کنید، کمدهای جا رختخوابی ریلی میتونه انتخاب خوب باشه.

کمد دیواری رختخواب سفید براق با درب لولایی

توجه کنید که درب های ریلی معمولاً قیمت بالاتری در مقایسه با درب های لولایی دارن و باید از متریال خیلی خوب برای ساخت اون ها استفاده کرد. ولی کمد های لولایی با اینکه فضای زیادی برای باز شدن درب ها نیاز دارن، اما شما می تونید هر بار که درب کمد رو باز میکنین به تمام فضای اون دسترسی داشته باشین. بنابراین بخاطر قیمت کمد رختخواب ریلی و موضوع استفاده از تمام فضا،  معمولاً برای کمد های رختخواب از درب های لولایی بیشتر استفاده میشه.

برای اطلاع از حدود قیمت، میتونید مطلب قیمت کمد دیواری رو ببینید.

کمد جا رختخوابی سفید براق با درب لولایی

کمد دیواری رخت خواب چوبی سفید با درب آینه دار

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

نکات ضروری برای چیدمان کمد دیواری رختخواب

یکی از ویژگی های کمدهای رختخواب اینه که باید فضای زیادی رو برای نگهداری رختخواب‌ها اختصاص داده باشه و برخلاف کمد لباس، نباید رگال، طبقه‌ها و کشوهای کوچک داشته باشه. در تصویر زیر می‌تونیم به خوبی این تفاوت بین کمدهای دیواری و کمد رخت خواب ببینیم.

چیدمان رختخواب در کمد دیواری سفید با طبقه بندی مجزا

کمد دیواری برای رختخواب به رنگ سفید براق

کمد رختخواب چوبی تو خونه های ایرانی خیلی کاربرد داره و مخصوص رختخواب‌ها هستند. کمدهای رختخواب معمولاً طبقه نداره و شما از کل فضای کمد میتونین برای قرار دادن رختخواب‌ها استفاده کنین. کمد‌ها میتونن از ورق ام دی اف یا اگه قصد صرفه جویی در هزینه‌ها رو دارین، از نئوپان روکش ملامینه ساخته بشن.

کمد دیواری رختخواب چوبی به رنگ قهوه ای

امروزه به دلیل فضای محدود و کوچک خانه‌ها کمدهای دیواری طوری طراحی میشه که هم برای لباس و هم برای رختخواب فضا داشته باشه. در تصاویر زیر میتونید چند مدل از کمد دیواری اتاق خواب ببینین که هم برای رختخواب و هم برای لباس‌ها مورد استفاده قرار می گیره.

کمد رختخواب چوبی سفید قهوه ای با کشو و طبقه بندی

کمد دیواری برای رختخواب به رنگ سفید با درب لولایی و بدون دستگیره

یکی از اصول طراحی اتاق خواب ها، هماهنگی رنگ کمدهای دیواری با طرح اتاق و پنجره و روتختیه.

کمد دیواری رختخواب سفید قهوه ای براق با کشو و طبقه بندی

ترکیب ام دی اف با آینه یک مدل جدید کمد رختخواب دیواری برای اتاق خواب محسوب میشه. این مدل از کمد‌ها برای اتاق خواب بسیار مناسبه چون هم برای لباس‌ها و هم برای رختخواب فضای کافی داره و درب های آینه ای کمک میکنه که اتاق شما بزرگتر نشون داده بشه. آینه‌ها تصویر اتاق را درون خودش منعکس می کنه و حس ملایمی رو در محیط اتاق ایجاد می کنه.

استفاده از رنگ‌ها و طرح های خاص و شیک در کمد های رختخواب میتونه دکوراسیون اتاق تون را منحصر به فرد کنه. استفاده از رنگ قهوه‌ای سوخته در هماهنگی با طراحی داخلی اتاق، تعادل رو به خوبی در طراحی نشون میده. استفاده از رنگ سفید که امروزه در دنیای مد و دکوراسیون و طراحی بسیار ترند شده، می تونه فضای منحصر به فردی رو به اتاقتون ببخشه.

کمد دیواری برای رختخواب سفید قهوه ای با درب ریلی

کمد دیواری رختخواب سفید با درب لولایی و کشو و طبقه بندی

کمد رختخواب با طراحی شیک و متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق میتونه زیبایی منحصر به فردی رو به خونه شما ببخشه و به شما امکان میده تا از آن راحت‌تر استفاده کنید و وسایلتون رو بهتر دسته بندی کنین

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +