3.9 0

15 مدل کمد کشویی کاربردی؛ کمد کشویی چوبی و مدرن

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  22 فروردین 1402
کمد کشویی چوبی مدرن به رنگ نقره ای

در خانه همه ما، یک یا چند کمد دیواری برای نگهداری از لباس و وسایل ضروری وجود داره. در گذشته کمد کشویی تنها یک وسیله برای نگه‌داری البسه و اشیاء بود اما امروزه از آن برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده میشه. کمدهای کشویی چوبی با طرح‌های مدرن و جذاب با اشغال کمترین فضا به یکی از لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شدن.

کمد کشویی چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای کمد کشویی این است که شما نیازی به فضایی وسیع برای این وسیله ندارین. نکته بعدی مربوط به نظم بخشیدن به فضاست. به کمک کمدهای کشویی خیلی راحت‌تر و کاربردی تر میشه به فضای کمدها نظم داد و البسه و وسایل رو دسته بندی کرد.

کمد کشویی چوبی خاکستری با درب آینه دار

در این عکس کمدی شیک و با رنگی جذاب می‌بینیم که از ترکیب ام دی اف و آیینه ساخته شده. کشوهایی که پایین کمد طراحی شده کاربرد اون رو بیشتر کردن. توجه کنین که شما ابعاد کمد کشویی چوبی رو بر اساس فضایی که دارین باید طراحی کنین.

مدل کمد کشویی

کمد کشویی مدرن به رنگ سفید و درب آینه ای قدی

این عکس تصویری از یک اتاق شیک و یک کمد کشویی مدرن و جذاب بهمون نشون می‌ده. یکی از کاربردهای این کمد استفاده از اون به عنوان آیینه قدی هست. بیشتر مدل‌هایی که طراحی میشن از تمام کمد یا بخشی از اون به عنوان آیینه استفاده می‌کنن.

برای این کمد، کشویی طراحی نشده که ترکیب ظاهری اون خراب نشه؛ اما با قرار دادن کمد کشودار کوچک‌تر درون کمد اصلی این مشکل رو حل کردن که به نظر ایده جذابی میاد.

کمد کشویی چوبی همراه با یک کمد کشویی در داخل آن

کمدی از چوب و آیینه در این عکس می‌بینیم. طراحی و رنگ این کمد کاملاً با دکوراسیون اتاق هماهنگی داره و فضا را دوست‌داشتنی‌تر کرده. معمولاً برای قرار دادن کمد کشویی داخل اتاق نیاز به یک دیوار مستطیل شکل هست و هر چقدر دیوار بزرگ‌تر باشه ابعاد کمد شما هم میتونه تغییر کنه.

کمد کشویی سفید هایگلاس براق

های گلاس یکی از انواع متریال موجود در بازار هست که از اون برای ساختن کابینت و انواع کمد استفاده می‌کنن. استفاده از ‌های گلاس برای این کمد شکل شیک و جذابی بهش داده. با توجه به ابعاد و تعداد کشوهایی که برای این کمد در نظر گرفته شده انتخاب مناسبی برای اتاق‌هایی با فضایی بزرگ هست.

کمد کشویی چوبی قهوه ای با درب آینه دار

این عکس کمد کشویی چوبی با ابعادی کوچیک رو نشونمون می‌ده که اگر اتاق شما فضای کمی داره، میتونین از این ایده الهام بگیرین. با اینکه کمد خیلی بزرگ نیست اما عمق مناسبی داره و به نظر میاد لباس و وسایل زیادی داخلش جا میگیرن.

کمد کشویی سفید ام دی اف با درب آینه دار

مزیت کمدهای کشویی در این هست که میشه با هر اندازه و ابعادی طراحیشون کرد. این کمد سفید با جنس ام دی اف انتخاب مناسبی برای اتاق‌های کوچیک هست.

کمد کشویی چوبی مدرن به رنگ مشکی

شما میتونین با الهام از این عکس طبقات و کشوهای بزرگ و کوچیکی رو برای کمد کشویی طراحی کنین. طراحی کمدهای کشویی کاملاً به سلیقه شخص بستگی داره.

کمد کشویی سفید قهوه ای ترکیب چوب و هایگلاس

در این عکس کمدی از جنس چوب و ‌های‌گلاس می‌بینیم. توجه داشته باشین که ممکنه اثر انگشت بر روی کمدهایی از جنس‌های گلاس باقی بمونه. اگر به کمدهایی مانند این عکس علاقه دارین همیشه باید اون رو تمیز نگه دارین.

کمد کشویی چوبی با درب آینه ای

این عکس ذوق طراح اون رو نشون می‌ده که با ترکیب رنگ‌های مناسب با یکدیگر اتاقی جذاب و ساده طراحی کرده.

کمد کشویی لباس با کمد  کشودار در داخل

بسیاری از کمدهای کشویی درب‌هایی سرتاسر دارن؛ اگر به کشو برای نگهداری لباس و وسایل خود احتیاج دارین مانند این عکس میتونین یک کمد کشودار کوچیک داخل کمد اصلی قرار بدین.

کمد کشویی لباس با درب شیشه ایشیشه یکی از انواع متریال مورد استفاده در طراحی کمدهای کشویی هست؛ اما درب شیشه‌ای چندان هم محبوب نیست. بسیاری از افراد علاقه ندارند تا محتویات داخل کمدشون از بیرون دیده بشه.

کمد کشویی اداری سفید قهوه ای

عکسی از یک اتاق اداری می‌بینیم، کمدهای کشویی حتی برای نگهداری پرونده‌ها و زونکن‌های اداری نیز مناسب هستن. باز شدن آسان درب کمدهای کشویی سرعت عمل شما در محل کارتون رو بالا می‌بره.

کمد کشویی چوبی ترکیب ام دی اف و آینه

کمدهای کشویی کوچیک اگر عمق مناسبی داشته باشن وسایل بیشتری داخلشون جا میگیره. این کمد که ترکیبی از آیینه و ام دی اف هست عمق کافی برای نگهداری لباس و اسباب داره.

کمد کشویی چوبی سفید با درب ریلی آِینه دار

گاهی وقتا از کمد کشویی میشه به عنوان یک وسیله دکوری استفاده کرد. داخل این کمد کشویی کمدی کوچیکتر قرار داده شده که در واقع کمد اصلی به نوعی پوششی برای کمد کوچیکتر هست.

کمد کشویی چوبی سفید قهوه ای با درب آینه ای تمام قد

یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها برای کمد کشویی استفاده از درب‌های آیینه‌ای تمام‌قد هست. اگر شما هم به این طرح‌ها علاقه دارین این عکس میتونه ایده خوبی برای کمد کشویی چوبی شما باشه. البته این نکته رو در نظر داشته باشین که درب‌های آیینه‌ای همیشه احتیاج به تمیز کردن دارن.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +