3.2 0

قیمت کمد دیواری ریلی در زمستان 1402 و روش محاسبه قیمت

  3 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  3 دی 1402
قیمت کمد دیواری ریلی

آیا از اختلاف قیمت کمد دیواری ریلی با کمد دیواری لولایی اطلاع دارید؟ بسیاری از افراد از ترس شنیدن قیمت‌های زیاد حتی دنبال کمد دیواری مدرن و به روز بازار هم نرفته و به استفاده از نمونه‌های قدیمی و معمولی اکتفا می کنند. اما در حقیقت قیمت کمد دیواری ریلی چقدر تفاوت دارد؟ احتمالاً برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا تفاوت‌‌های انواع کمد دیواری را شناخته و سپس هزینه‌‌های موجود در این تفاوت‌‌ها را با هم بررسی کنیم. در پایان این متن متوجه می‌شوید که محاسبه قیمت کمد لباس ریلی و به دست آوردن یک کمد دیواری ارزان با استفاده از برخی ترفندها، خیلی هم پیچیده نیست. کمد ریلی، قیمت مناسبی حتی نسبت به برخی کمدهای معمولی می‌‌تواند داشته باشد، اما به شرط اینکه ما با جزئیات آن آشنا باشیم و تصمیمات و انتظارات منطقی از نتیجه کار داشته باشیم.

با مطالعه متن زیر، دیگر مانند افراد مبتدی از شنیدن قیمت کمد دیواری یا هزینه ساخت کمد دیواری ریلی برآشفته نشده و سریع برای تعیین مناسب بودن یا نبودن آن دست به ماشین حساب می‌برید. در آخر این متن متوجه می‌شوید که یک کشوی کمتر و یا بیشتر چقدر می‌تواند روی هزینه نهایی ساخت کمد دیواری ریلی شما تأثیرگذار باشد و یا استفاده از درب ریلی به جای درب‌های قدیمی چه مزیتی می‌تواند در خانه شما به وجود بیاورد.

تضمین قیمت سلام ساختمان

چه عواملی در تعیین قیمت کمد دیواری ریلی موثر هستند؟

در حقیقت ساخت کمد دیواری ریلی با کمد دیواری معمولی تفاوت چندانی ندارد. تفاوت موجود، تنها در سلیقه‌هایی است که شما می‌توانید آن‌ها را در کمد دیواری ریلی اعمال کنید. البته باید توجه داشته باشید که اضافه کردن و یا کاستن از برخی آپشن‌ها می‌تواند روی قیمت کمد دیواری ریلی تأثیر بسزایی داشته باشد.

مدل کمد دیواری ریلی و قیمت

کمد ریلی بالا بسیار خوب طبقه‌بندی شده و وسایل و لباس‌های زیادی را در خود جا می‌دهد. این کار توسط یکی از متخصص‌های سلام ساختمان در شهر تهران انجام شده است. شما هم می‌توانید صاحب این کمد جادار شوید کافیست روی عکس کلیک کنید تا مشاورین ما به شما مشاوره رایگان بدهند و به شما متخصص حرفه‌ای معرفی کنند.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

تفاوت اصلی در هزینه ساخت کمد دیواری ریلی است، که بسته به نوع طرح شما بالا و پایین می‌شود. مواردی مثل جنس متریال و طراحی داخل کمد دیواری ریلی در قیمت آن تاثیرگذار هستند. البته استفاده از مدل‌های آماده کمد دیواری ریلی نیز یکی از راه‌‌های کاهش هزینه‌ی ساخت کمد ریلی است.

عوامل زیر از جمله موارد متغیر در تعیین قیمت کمد دیواری ریلی هستند:

  • متریال مورد استفاده برای ساخت کمد دیواری ریلی
  • تعداد درب‌‌های کشویی و کشوها
  • طرح روی کمد
  • متراژ نهایی
  • دستمزد سازنده کمد دیواری ریلی

با شناخت این عوامل شما می‌توانید در هنگام اعلام قیمت از طرف نصاب کمد، درباره جزئیات آن مذاکره کنید و دلیل تفاوت‌های قیمتی محتمل با سایر کارگاه‌ها را از وی جویا شوید. کسب اطلاعات مفید در هر کاری می‌تواند شما را یک قدم جلوتر از سایرین قرار بدهد.

کمد دیواری ریلی با شیشه

قیمت کمد دیواری ریلی در زمستان 1402 چقدر است؟

با استفاده از جدول زیر محدوده قیمتی کمد دیواری ریلی مشخص می‌شود:

جدول قیمت انواع کمد دیواری
آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کمد دیواریقیمت هر مترمربع (تومان)بروز رسانی
کمددیواری ام دی اف بدون بدنه0 تا 00
کمد دیواری ام دی اف با بدنه0 تا 00
کمد دیواری نئوپان روکش ملامینه0 تا 00
کمد دیواری‌های گلاس ایرانی0 تا 00
کمد دیواری‌های گلاس خارجی (ترک)0 تا 00
کمد دیواری ممبران0 تا 00
کمد دیواری روکش چوب0 تا 00
کمد دیواری چوبی0 تا 00
ساخت کشو0 تا 00
تعویض و نصب ریل برای هر درب ریلی کمد0 تا 00
ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان0 تا 00

البته تعیین قیمت کمد دیواری ریلی تنها با این عدد و رقم سخت بوده و نیاز به مشورت با یک کابینت‌ساز هم دارد. بهترین کابینت‌سازها در سلام ساختمان منتظر شما هستند؛ پس روی لینک کلیک کنید و فرم را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کمد دیواری ریلی ارزان؛ شایعه یا واقعیت؟!

عبارت کمد دیواری ریلی ارزان می‌تواند کمی گمراه‌کننده باشد. کمد دیواری، وسیله‌ای است که احتمالاً یک یا نهایت دو بار در طول عمر ساختمان نیاز به هزینه کردن دارد. حال استفاده از یک نمونه بی‌کیفیت چقدر می‌تواند روی کیفیت زندگی شما تأثیر منفی داشته باشد. پس به بهانه کاهش هزینه‌ها و بهینه نمودن هزینه ساخت کمد دیواری ریلی هرگز به دنبال کمد دیواری ریلی ارزان قیمت نروید.

اما ترفندهایی وجود دارد که بدون کاهش کیفیت، بتوانید قیمت کمد دیواری ریلی را تا حد مطلوبی بهینه‌سازی نموده و آن را به حداقل ممکن برسانید. یک کشوی کمتر بسیار بهتر و ارزنده‌تر از استفاده از یک متریال ضعیف در ساخت کمد دیواری ریلی هست. از طرف دیگر استفاده از درب ریلی به جای درب‌های بازشو می‌تواند فضای بیشتری را در اتاق در اختیار کاربر قرار بدهد. از این رو بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن کمد دیواری ریلی ارزان قیمت باشید، هزینه‌های ساخت و قیمت کمد ریلی را بهینه کنید.

کمد دیواری ریلی با آینه

نحوه قیمت‌گیری کمد دیواری ریلی؛ متر مربع یا متر طول؟

برخلاف ساختن کابینت که در آن هزینه ساخت بر حسب متر طول برآورد می‌شود، معمولاً سازنده‌‌ها برای ساخت کمد دیواری و تعیین قیمت کمد دیواری ریلی از برآورد قیمت مترمربع آن استفاده می‌کنند. قیمت ساخت هر مترمربع کمد دیواری ریلی با قیمت عوامل دیگر ثابت مانند قیمت کشوها، درب و اقلام دیگر جمع شده و در نهایت قیمت نهایی آن حاصل می‌شود. از این رو وقتی از یک سازنده و نصاب کمد دیواری درباره قیمت سؤال می‌کنید، باید دقیقاً مشخص کنید که منظور شما از قیمت کدام است.

و اگر نیاز به مشورت داشتید، همه حرفه‌ای‌‌های ساخت کمد دیواری ریلی در سلام ساختمان برای ارائه مشورت‌های لازم دور هم جمع شدند و به شما مشاوره رایگان می‌دهند.

در آخر متوجه شدید که تعیین قیمت کمد دیواری ریلی خیلی هم پیچیده نیست. برای برآورد هزینه‌‌های خود استفاده از این روابط می‌تواند بسیار مفید باشد. البته مهم‌تر از هزینه‌ها و قیمت کمد ریلی کیفیت ساخت و ایجاد فضای لازم برای قرارگیری وسایل زندگی در آن، می‌باشد. کمد دیواری کم جا یکی از معضلات بزرگ زندگی آپارتمان نشینی امروز مخصوصاً در شهرهای پرجمعیت و بزرگ است.

در نهایت باید اشاره کنیم؛ چند سانتی‌متر بیشتر می‌‌تواند هزینه‌‌های بیشتری برای سازنده به دنبال داشته باشد و از این رو آن‌ها همیشه ترجیح می‌دهند که کمترین فضای ممکن را برای ساخت و نصب کمد دیواری در نظر بگیرند. استفاده از کمد دیواری آماده در این مواقع یک راه حل عالی است که می‌تواند فضای لازم را برای شما تامین کند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +