3.9 2

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

  14 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  4 مرداد 1402
انواع مدل کمد لباس جدید که اتاق شما را شیک و جذاب می کند

مطمئناً کسی نمی‌تواند منکر این ادعا شود که پشت هر اتاق مرتب، یک کمد جادار ایستاده است. ما هم با اعتقاد راسخ به این موضوع، قصد داریم انواع مدل‌های کمد لباس جدید را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با خرید کمد لباس مناسب، برای همیشه با اتاق شلوغتان خداحافظی کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با جادارترین و کاربردی‌ترین کمدها آشنا شوید.

معرفی کابینت ساز

به دنیای الماری لباس خوش آمدید؛ آشنایی با انواع کمد لباس

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

پیش از آنکه کمد دیواری پایش به خانه‌های امروزی باز شود، این پَستوها بودند که لباس‌ها و وسایل اضافی خانه را در خود جا می‌دادند. همان فضاهای کوچکی که با یک آویز پارچه‌ای از باقی فضای خانه جدا می‌شدند. اما کمی بعد بشر به کشف زندگی‌بخش کمد دیواری‌ دست پیدا کرد.

راستی می‌دانستید کمد در زبان ترکی می‌شود الماری؟

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

شکی نیست که کمد دیواری‌ها و همین‌طور انواع کمد و الماری لباس نظم و زیبایی را هم‌زمان به خانه‌ها هدیه داده‌اند. روزبه‌روز هم دنیای کمدها بزرگ و شلوغ‌تر می‌شود و زمان خرید کمد لباس انتخاب را برایمان سخت می‌کنند. پس بهتر است پیش از انتخاب، با این دنیای رنگارنگ بیشتر آشنا شوید.

قبل از آشنایی با کمد لباس، می‌توانید در مقاله انواع کمد دیواری بر اساس محل اجرا، شناخت بهتری نسبت به کمدها و کاربردهای مختلف آنها کسب کنید.

کمد لباس سفید همراه با تخت تا شو

انواع کمد لباس با توجه نوع درب، به دو دسته‌ تقسیم می‌شوند:

  • کمد لباس لولایی
  • کمد لباس ریلی
حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

این کمدها جنس‌های مختلفی دارند، از جمله:

  • هایگلاس (براق یا شیشه‌ای)
  • ام دی اف (MDF)
  • چوب طبیعی

در ادامه گشتی در دنیای کمدها می‌زنیم و انواع کمد لباس را به شما معرفی می‌کنیم. سپس به شما خواهیم گفت که چگونه یک کمد لباس مناسب برای خانه‌تان انتخاب کنید.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

کمد دیواری سفید با درب لولایی که به عنوان کمد لباس استفاده می‌شود

آشنایی با کمد لباس ریلی؛ بررسی ویژگی‌ها و مدل‌ها

اگر به دنبال کُمُدی هستید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. در عین شیک بودن، طراحی ساه و مدرنی داشته باشد.
  2. جمع‌وجور باشد.
  3. طبقه‌بندی داخل کمد لباس فضای کافی برای جا دادن لباس‌ها و وسایل داشته باشد.
  4. فضای زیادی را اشغال نکند.
60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

پس در این‌ صورت باید به کمد لباس ریلی بگویید یک قدم بیاید جلو و خودش را برای انتخاب شدن آماده کند. خوب است بدانید شعار معروف کمد دیواری ریلی این است که: «جاگیر نیستیم اما جاداریم!»

همچنین این کمدها درب‌های منحصر به‌ فردی دارند و به جای لولا به وسیله‌ی ریل باز و بسته می‌شوند. به‌همین خاطر‌ موقع باز کردن کمد، درها فضایی را اشغال نمی‌کند.

تنوع این کمدها یکی دو تا نیست و طرح‌ و مدل‌های‌ کمد دیواری مختلفی داریم، از جمله کمد ریلی شیشه‌ای یا هایگلاس، آینه‌دار، چوبی، لوکس و … . در ادامه مدل‌هایی از این دنیای رنگارنگ را به شما نشان خواهیم داد.

یک نمونه مدل کمد لباس ریلی هایگلاس جدید برای اتاق خواب

در تصویر بالا نمونه‌ای از کمد ریلی هایگلاس را می‌بینید. کمدی با ظاهر براق که علاوه‌بر تمیزتر نشان دادن اتاق، حال‌وهوایی مدرن به فضای اتاقتان می‌دهد. در بین مدل‌های کمد هایگلاس، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی پیدا خواهید کرد.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

علاوه بر این، می‌توانید در عکس پایین، نمونه کمد اجرا شده توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان را ببینید که در شهر مشهد اجرا شده است. این شهر جزء در حال دریافت… استان فعال سلام ساختمان بوده و نمونه‌ی اجرایی، دارای درب‌های ریلی بوده و از جنس ام‌دی‌اف است.

مدل کمد لباس ریلی از جنس ام دی اف با درب کشویی

اگر اتاقتان کوچک است یا دوست دارید فضای پر نوری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از کمدهای ریلی آینه‌دار استفاده کنید. این کمدها هم متراژ اتاق را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند و هم با انعکاس نور، فضا را روشن‌تر و دلبازتر می‌کنند. در عکس‌های زیر دو نمونه‌ از کمد ریلی آینه‌دار را می‌بینید.

کمد لباس ریلی با درب آینه‌ای به رنگ قهوه ای

برای ساخت چنین کمدی می‌توانید همین الان درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

کمد لباس ریلی با درب آینه‌ای به رنگ مشکی

البته نیازی نیست همیشه فقط از درب‌های ریلی استفاده شود. گاهی درب‌های ریلی در ترکیب با درب لولایی، ترکیب خوبی را می‌سازند. در ترکیب زیر که توسط یکی از در حال دریافت…  دکوراتور ما اجرا شده است، ترکیب درب ریلی و درب لولایی کاملا مشهود است.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

مدل کمد لباس ام دی اف با درب ترکیبی ریلی و لولایی ساخته شده در مشهد

درصورتی‌که به طرح‌های کلاسیک یا چوبی علاقه دارید، می‌توانید کمد لباس ریلی چوبی را انتخاب کنید. مدلی که در عکس زیر می‌بینید نمونه‌های زیبایی از این نوع کمدها هستند.

کمد لباس ریلی چوبی به سبک کلاسیک و به رنگ قهوه ای

همان‌طور که می‌بیند کمدهای چوبی فضای گرمی در محیط ایجاد می‌کنند و اگر سرویس خواب یا سایر وسایل دکوری اتاقتان چوبی باشد، همگی دست به دست هم می‌دهند و دکوراسیون کلاسیک جذابی را می‌سازند. ناگفته نماند این کمدها ممکن است از چوب طبیعی یا MDF ساخته شده‌ باشند!

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

اگر می‌خواهید هم کمدتان چوبی باشد و هم این‌که فضای اتاق را پرنورتر نشان بدهد، کمدی شبیه به عکس زیر می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند! یک کمد چوبی آینه‌دار که هم فضای کلاسیک اتاق را حفظ می‌کند و هم با آن آینه‌ای که وسط قلبش کاشته شده، فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد!

کمد لباس چوبی آینه دار از جنس ام دی اف

نکته‌ی مهمی که هنگام خرید کمد لباس ریلی و دراور باید به آن توجه داشته باشید «کیفیت ریل» این نوع کمدها است. این نکته را هم فراموش نکنید که نصب و اجرای کمد ریلی حتما باید توسط یک متخصص کاربلد انجام شود!

کمد لباس ام دی اف (MDF) به شرط ماندگاری

اگر به طرح چوب علاقه دارید اما بودجه‌تان برای خرید کمد لباس‌ از جنس چوب طبیعی کافی نیست، بهتر است به فکر خرید کمد ام دی اف باشید. کمد و کابینت‌های MDF مزیت‌های بسیاری دارند، از جمله:

  1. MDF  از مرغوب‌ترین مواد اولیه در صنایع چوب به حساب می‌آید؛
  2. دانسیته یا فشردگی بالایی دارند،
  3. کمد‌های MDF دارای سطح صاف و کاملاً یکنواختی هستند؛
  4. در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند؛
  5. در برابر قارچ و کپک مقاوم‌اند؛
  6. رنگ‌بندی متنوعی دارند؛
  7. نسبت به چوب طبیعی قیمت مناسب‌تری دارند.
60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

کمد لباس ام دی اف از نظر طرح و مدل به دو صورتِ کمد لباس ریلی و کمد لولایی (بادبزنی) در بازار عرضه می‌شوند. در قسمت قبل، نمونه‌هایی از کمدهای ریلی‌ MDF را دیدیم. در تصویرهای زیر هم می‌توانید نمونه‌های متفاوتی از این کمدها را ببینید.

کمد لباس ام دی اف قهوه ای پایه دار

کمد لباس ام دی اف به رنگ قهوه ای

عکس‌های بالا نمونه‌هایی از کمد لباس ام دی اف را نشان می‌دهند که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با چوب طبیعی ندارند. البته تنوع رنگ این کمدها فقط در طرح چوب خلاصه نمی‌شود، عکس‌های زیر این ادعا را ثابت می‌کنند.

کمدهایی که با درب لولا دار طراحی می‌شوند، گاهی می‌توانند طرح‌های جالب‌تری نسبت به نمونه‌های ریلی داشته باشند. به عنوان مثال طرح زیبای زیر که توسط کمدسازی که ما به یکی از کاربران سایتمان معرفی کرده‌ایم و اجرا شده را می‌توانید ببینید. در این طرح فقط از درب لولادار استفاده شده و همان‌طور که می‌بینید بسیار زیبا و شکیل است.

مدل کمد لباس جدید به سبک کلاسیک با رنگ سفید و به همراه درب‌های لولایی؛ اجرا شده توسط متخصصین سلام ساختمان

جدیدترین مدل‌های کمد لباس

اتاق خواب یکی از قسمت های مهم و کلیدی در هر خانه محسوب می‌شود. چون کاربردهای زیادی می‌تواند داشته باشد. به همین دلیل، حفظ نظم در فضای اتاق خواب در آرامش اعضای خانه و زیبایی اتاق خیلی تأثیرگذار است. کمد لباس بخشی از دکوراسیون اتاق به شمار می‌رود و این روزها علاوه بر لباس، خیلی دیگر از لوازم کوچک و جانبی را هم می‌شود در کمدها گذاشت و بی‌نظمی را از خانه دور کرد.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

تنوع مدل کمد اتاق و طرح‌های مختلفی که برای کمد لباسی وجود دارد، برای همه اشخاص با سلیقه‌های مختلف و هر نوع اتاقی، گزینه‌های مناسبی را فراهم می‌کند. کمدهای لباس جدید انتخاب را برای شما خیلی راحت‌تر کرده و ما هم قصد داریم تا تعدادی از مدل‌های کمد لباسی جدید و شیک را به شما نشان دهیم.

این مدل کمد لباس دخترانه جدید، به راحتی برای لباس‌های آویز و وسایل دم دستی فضاسازی کرده، به علاوه از فضای اضافه بالای کمد برای نگهدای باکس‌های جمع آوری وسایل و یا وسایل تزئینی می‌شود استفاده‌ کرد.

مدل کمد لباس دخترانه دارای میز کامپیوتر

یک مدل کمد بچگانه دیگر که فضای کمد با فضای میز کامپیوتر ترکیب شده را در عکس بالا می‌بینید. این کمد را یکی از مشتریهای ما درخواست داده و یکی از صدها مجری سلام ساختمان برای ایشان اجرا کرده است. ما در سلام ساختمان با تعداد زیادی مجری از سراسر ایران همکاری می‌کنیم. به این‌صورت که شما درخواست‌ خودتان برای ساخت کمد و کابینت را ثبت می‌کنید، سپس کارشناسان سلام ساختمان با شما تماس گرفته و مشاوره‌های تخصصی در رابطه با درخواستتان را ارائه می‌دهند. پس از آن درصورت تمایل شما، بهترین دکوراتورهای شهرتان را معرفی کرده و هر کدام را که انتخاب کنید، از پروژه بازدید کرده و قیمت تمام شده را به شما اعلام می‌کنند.

در مرحله بعد اگر مایل باشید یکی از دکوراتورهایی که به شما معرفی شده، کار را اجرا خواهد کرد. در ضمن، اگر هیچ یک از افراد معرفی شده نتوانند رضایت شما را جلب کنند، هیچ هزینه‌ای لازم نیست پرداخت کنید. به عبارت دیگر تمام خدمات سلام ساختمان برای شما به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

مدل کمد لباس با درب های آکاردئونی مخصوص اتاق های کوچک

وقتی اتاق خواب کوچک باشد، دربهای آکاردئونی برای کمد لباس خیلی مناسب‌تر است، مخصوصاً اگر تقسیم بندی کافی برای لباس و همه نوع وسایل داشته باشد می‌تواند پیشنهاد خوبی برای یک کمد لباس شیک و کاربردی باشد.

کمد لباس چوبی به همراه رگال آویز لباس و کشو و طبقه بندی مناسب

چقدر شبیه کمدهای چوبی است که در زمان‌های قدیم در خانه‌هایمان بود، اما خیلی شیکتر و زیباتر. کمد آویزدار، با کشو و طبقه‌بندی مناسب از جنس چوب یا ام دی اف طرح چوب، یک کمد لباس جدید و خاص برای اتاق‌هایی با تم سنتی می‌شود.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

کلوزت روم، کمد لباس دخترانه بزرگ برای آویز لباس و طبقه‌بندی برای کفش

یکی از آرزوهای هر خانمی داشتن یک اتاق مجزا برای کمد لباس است که همه چیز را در آن بتوان جا داد. اگر چنین فضای خوبی در خانه یا اتاق خوابتان دارید، این مدل کمد لباس شیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از جدیدترین مدل‌های کمد لباس را در این تصویر می‌بینید. یک اتاق خواب شیک با دکوراسیون جدید، قطعاً به یک کمد لباس جدید و شیک نیاز دارد تا زیبایی آن را به رخ شما بکشد.

کمد لباس نئوکلاسیک سفید از نوع ویترین دار و کشوهای متعدد

این کمد لباسی کشودار جدید از نوع ویتریندار با کشوهای متعدد و یک باکس مجزا برای وسایل تزئینی و دکوری یکی از خاص‌ترین کمدهای دیواری است که می‌شود برای اتاق خوابتان انتخاب کنید و بهترین استفاده از فضای داخل اتاق را ببرید.

برای ساخت چنین کمدی که سبک نئوکلاسیک به‌شمار می‌رود می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

برای اتاق‌های کوچک، استفاده از فضا باید به‌صورت بهینه‌ترین حالت ممکن انجام شود. کمد نه خیلی کوچک باشد که کارایی نداشته باشد و نه خیلی بزرگ که فضای بزرگی را اشغال کند. دکوراتور سلام ساختمان در اجرای کمد بالا تا حدودی توانسته نیازهای یه کمد را برآورده کند و از طرفی حجم کمتری را هم اشغال کند. استفاده از فضای بالای کمد و اضافه کردن دولابچه کمک زیادی در استفاده از فضاهای خالی بی‌مصرف کرده است.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

کمد لباس مدرن به همراه سه باکس مجزا در پایین

طراحی جدید این کمد لباس شیک، در عین سادگی خیلی زیبا و بی‌نظیر است. باکس‌های درب‌دار در قسمت پایین کمد و سه قسمت مجزای بالای کمد فضای خیلی خوبی برای همه وسایل شخصی و لباس‌های شما فراهم می‌کند.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کمدهای دیواری بدون در که تعدادی کشو هم برای آن در نظر گرفته می‌شود، یکی دیگر از انواع کمدهای جدید لباس است و جزء طراحی‌های مدرن کمد لباس محسوب می‌شوند. این طراحی هم یک ایده خوب و شیک برای کمد لباس به حساب می‌آید.

کمد دیواری بدون درب به سبک مدرن

بهترین استفاده از فضا با کمدهای لباسی بزرگ و جدید برای نگهداری از لباس‌ها، کیف و کفش و وسایل شخصی با این طرح از کمد امکان پذیر است. در طراحی کمد لباس به تعبیه کشوها خیلی دقت کنید تا بعداً از بابت جای وسایل کوچک خیالتان راحت باشد.

مدل کمد لباس دخترانه و میز آرایش

این کمد لباسی دخترانه شیک به یک اتاق خواب دخترانه جلوه زیبایی بخشیده، کمد لباس دخترانه معمولاً باید فضای زیادی برای وسایل شخصی داشته باشد که هم کاربردی باشد و هم باب میل صاحب اتاق طراحی شده باشد.

مدل کمد لباس ام دی اف براق قهوه ای رنگ و کمد رختخواب ام دی اف براق

گاهی مواقع پر کردن یه طرف اتاق خواب با کمد می‌تواند در زیباتر شدن آن موثر باشد؛ فقط لازم است از یک طرح خوب استفاده شود. در مدل بالا، نجار تیم ما یه طرف اتاق خواب را با کمد ام‌دی‌اف براق پر کرده، به ‌طوری‌که می‌توانید انعکاس طرف دیگر اتاق را روی کمدها ببینید. در مورد ارتفاع هم شاید استفاده از حداکثر ارتفاع یه مزیت دیگر در این طرح محسوب شود و یکپارچگی کمد را به رخ بیننده بکشد.

این نمونه فقط یکی از 1000 قرارداد بسته شده در سال در سیستم سلام ساختمان است و این مجری هم یکی از در حال دریافت… مجری فعال سلام ساختمان است. غیر از اجرای کمد، می‌توانید برای اجرای کابینت هم روی کمک ما حساب کنید. فقط کافی است درخواستتان را از طریق لینک زیر بفرستید.

درخواست نجار

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

دقت کرده‌اید بیشترین فضای کمد لباس به خانم‌های محترم اختصاص دارد؟ این کمد هم از این قضیه مستثنی نیست. دقت در انتخاب مدل کمد لباس برای شیک و جذاب نشان دادن اتاق خواب خیلی اهمیت دارد.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

باز هم یک کمد لباسی کشودار جدید با یک فضای دلباز و کامل برای همه وسایل شخصی را در این تصویر می‌بینید. برای ساخت چنین کمدی می‌توانید همین الان درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

مدل کمد لباسی چوبی آینه دار با کشوهای متعدد

کمد لباس دیواری چوبی یا طرح چوب هم خیلی زیبا و شیک است. اگر اتاق خواب شما فضای زیادی برای نگهداری از لباس و وسایل دیگر دارد این طرح از کمد لباسی کشودار و آینهدار جدید را به‌خاطر داشته باشید.

کمد لباسی بدون درب

طرح کمد لباس؛ ایده‌هایی برای انتخاب بهتر

طراحی‌های جدید کمد لباس با دیزاینهای خاص و هوشمندانه به شکلی هستند که برای انواع لباس و اکسسوری‌های شخصی و مورد نیاز، بخش‌های مناسبی در اندازه‌های مختلف در آن‌ها مشخص شده باشد. در تصاویر کمد لباس جدیدی که در اینجا به شما ارائه می‌دهیم به خوبی طراحی شیک و اصولی داخل کمد‌ها را به شما نشان می‌دهد. دقت و خلاقیت در طراحی و بخش‌های داخلی کمد لباس به زیبایی در این عکس‌های کمد لباس به نمایش گذاشته شده است:

کمد لباس بچگانه سفید صورتی

روح زندگی را در این تصویر کمد لباس بچگانه به خوبی می‌بینید. خیلی جذاب است وقتی لباس‌های کوچک و وسایل ریز و درشت بچگانه را در یک کمد به خوبی جا دهید و نظم و آراستگی را در اتاق فرزند دلبندتان حکم فرما کنید. البته اگر بتوانید این نظم و ترتیب را با وجود یک بچه بازیگوش در خانه حفظ کنید.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

کمد لباس مردانه شیک و جادار

در اینجا یک مدل کمد لباس برای لباس‌های مردانه را می‌بینید که چقدر برای نظم بخشیدن به وسایل و لباس‌ها کمک کننده بوده است. وسایل جانبی کوچک و خرده ریز آقایان خیلی کمتر از خانم‌ها است ولی باز هم در این عکس کمد لباسی جاداری را می‌بینید که از چه طراحی خوبی برای این وسایل جانبی استفاده شده.

برای ساخت چنین کمد خاصی می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

مدل کمد لباس کلاسیک پنجره ای

بعضی از کمدها در صورتی زیبایی خود را نشان می‌دهند که داخل آن‌ها با وسایل چیدمان شده باشد ولی بعضی دیگر از کمدها بدون چیدمان هم زیبا هستند! بعضی از کمدها هم فرقی ندارد چه پر باشند چه خالی، در هر صورت زیبا هستند. نمونه بالا از کارهای کمدسازهای معرفی شده توسط سلام ساختمان است که ظاهر زیبای کمد این را نشان می‌دهد که پر یا خالی بودن آن فرقی ندارد و در هر صورت زیبا است. این نمونه کار در شهر ساری استان مازندران اجرا شده و مشتری ما برای اجرا، فقط 4 کار ساده انجام داده است:

  • ارسال درخواست (ثبت فرم)
  • گفتگوی تلفنی با مشاور و پشتیبان تلفنی ما
  • هماهنگی یک یا چند متخصص (کمد ساز) برای بازدید
  • انتخاب متخصص و اجرای کار
60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

کمد لباس نئوکلاسیک با نورپردازی طبقات داخلی آن

از سری امکانات کمدهای لباسی جدید، استفاده از روشنایی در درون کمدها است که برای اتاق‌های کم نور بسیار مفید و ضروری می‌باشد. در این تصویر از کمد لباس جدید که برای شما انتخاب کرده‌ایم، می‌توانید به خوبی ببینید که این ایده هم خیلی زیبا است و هم خیلی کاربردی.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباس

درهای آینه دار برای کمد لباس در فضای کوچک ایده خوبی است اما در این تصویر از کمد لباس، همان‌طور که می‌بینید، تکه‌های آینه روی درب کمد لباس بیشتر جنبه زیبایی و مدرنیته را به نمایش گذاشته است. حالا دوباره به این عکس کمد لباس نگاه کنید، رنگ جذاب آن نظر شما را جلب نکرده؟ راستی اگر خانه کوچکی دارید، دیدن مدل‌های جاکفشی‌های کم جا را هم از دست ندهید.

کمد لباس بزرگ و جادار با کشوهای متعدد

اتاق لباس هر چند که کوچک باشد ولی ایده بی‌نظیری برای نظم و ترتیب دادن به خانه‌های بزرگ و جادار است. اگر فضای کافی برای پیاده کردن ایده اتاق لباس را دارید، این عکس کمد لباسی می‌تواند یکی از طرح‌های قابل اجرای شما باشد. برای ساخت چنین کمد جاداری می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

جداسازی فضای اتاق خواب با یک دیوار ساخته شده از کمد لباس و ایجاد یک فضای مجزا برای لباس‌ها جزء آن ایده‌هایی است که در این تصویر به خوبی دیده می‌شود. بهتر است از فضاهایی که در اختیار دارید استفاده‌های مفیدی داشته باشید تا هم گوشه‌های پرت را پوشش دهید و هم وسایل و لباس‌ها را سر و سامان دهید.

کمد لباس ریلی سفید قهوه ای با کشوهای متعدد

داشتن یک کمد جمع و جور و در عین حال با دسترسی خوب، یکی از خواسته‌های همیشگی مشتری‌ها بوده. کمدی که با بستن یه درب، تمام بی‌نظمی‌های داخل آن از دید پنهان شود و در عین حال هنوز به راحتی قابل دسترس باشد. خوشبختانه مجریان ما همیشه حواسشان به این خواسته بوده و تلاش‌های زیادی کرده‌اند. نمونه‌اش را می‌توانید در عکس بالا که در کرج اجرا شده ببینید. به عبارت دیگر، می‌توانید فضای داخلی کمدتان را به هر نحوی که دلتان می‌خواهد تقسیم بندی کنید و به مجری بگویید که طرح مورد نظرتان را پیاده سازی کند.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

اشاره به این مورد شاید خوب باشد که سلام ساختمان علاوه بر معرفی مجری، قیمت‌های پروژه‌ها را هم تضمین می‌کند. یعنی اگر یک مجری قیمتی بیشتر از مقدارهای مصوبِ اتحادیه بگیرد، سلام ساختمان مازاد پول را خودش به شما بازگشت می‌دهد.

کمد لباس بدون درب با کشوها و شلف های جداگانه برای قرار دادن کیف و کفش

این تصویر از کمد لباس دیواری، دارای فضای کافی برای کیف، کفش و لباس‌های آویز مختلف و تعدادی کشو و شلف جداگانه است که جایی را از فضای داخلی اتاق اشغال نکرده و در عین حال نظم و زیبایی را به ارمغان آورده است.

برای ساخت چنین کمد دیواری زیبایی خوب است که الان درخواستتان را ثبت کنید تا مشاوره تلفنی بگیرید و کمدساز حرفه‌ای به شما معرفی شود.

کمد لباس مدرن بدون درب و بدون پایه

یک نمونه طراحی تقریبا معلق و بدون پایه را در این عکس کمد لباسی مشاهده می‌کنید که نگهدارنده‌ی کمد از قسمت بالا و بدنه کمد است. کمدهای بدون درب در طراحی مدرن کمد لباس طرفداران زیادی دارد.

همان‌طور که در این تصویر از کمد لباس هم مشاهده می‌کنید در مدل‌های جدید و مدرن کمد دیواری یا کمد لباس، دیگر از نصب درب روی کمد خبری نیست، یا اینکه از درهای کشویی و بدون لولا برای کمدها استفاده می‌شود. طراحی جذابی به نظر می‌آید. این‌طور نیست؟

می‌توانید مطلب کمد کشویی را هم ببینید.

کمد لباس سفید به سبک نئوکلاسیک با درب های شیشه ای و نورپردازی طبقات داخلی آن

تصویر یک کمد لباسی با درهای شیشه‌ای و نورپردازی داخلی که در کنارش کشوهای بزرگ و طبقه‌هایی با کف شیشه‌ای تعبیه شده می‌تواند یک تصویر رویایی و جذاب برای هر کسی باشد. رنگ سفید در این کمد لباس خیلی به چشم می‌آید.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

کمد لباس جدید مخصوص اتاق های کوچک

یکی از بهترین فضاها برای کمد دیواری این است که داخل دیوار قرار بگیرد و جایی از اتاق را اشغال نکند. مخصوصا برای خانه‌های کوچک امروزی که باید از همه قسمت‌های خانه بهترین استفاده را ببرید. این عکس کمد لباس جدید دقیقا مصداق همین کمدها است.

کمد لباسی بزرگ و جادار مخصوص گوشه های اتاق خواب

تصویر کمد لباسی بالا نشان می‌دهد که داشتن یک اتاق لباس مجزا نیاز به فضای زیادی ندارد. در یک گوشه سه یا چهار متری هم می‌شود یک اتاق لباس کامل برای همه جور وسایل و لباس ایجاد کرد و از بی نظمی‌های اتاق خواب تا حد زیادی جلوگیری کرد. آن آویز لباس انحنا دار جذاب گوشه‌ی اتاق از طراحی‌های جدید است که از فضا به خوبی استفاده می‌کند.

برای ساخت چنین کمد قشنگی می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید و از مشاورهای سلام ساختمان بخواهید تا یک کمدساز مطمئن به شما معرفی کند.

کمد لباس قهوه ای به همراه شلف‌های پارچه‌ای و جا کفشی خاص

شلف‌های پارچه‌ای و جاکفشی خاص را در این تصویر از کمد لباس می‌بینید؟ به نظر می‌آید تمامی قسمت‌های مورد نیاز برای یک کمد لباس ایده آل، در این کمد لباسی که در دو گوشه اتاق جانمایی شده به خوبی دیده می‌شود.

کمد لباس قهوه ای شیک و جادار به همراه پاف مستطیلی در اتاق خواب

اگر فضای کافی در اتاقتان دارید پیشنهاد می‌شود دو دیوار از اتاق را برای یک کمد لباس بزرگ در نظر بگیرید و از آراستگی وسایل موجود در اتاق لذت ببرید. پاف مستطیلی در این تصویر کمد لباسی هم نشیمنگاه مناسبی که بشینید و لباس‌های که می‌خواهید بپوشید را در نهایت آرامش انتخاب کنید.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

کمد لباس چوبی قهوه ای و دراور؛ ترکیب سنت و مدرنیته

در این کمد لباسی کشوهایی شبیه به دراور را می‌بینید که بالای آن هم چند درب مشابه کابینت قرار دارد. از طرفی بخشی از کمد بدون درب و بخش دیگر درب‌دار است و طراحی شیک ترکیب سنت و مدرنیته این کمد لباسی با رنگ خاصش واقعاً بی‌نظیر شده است!

مدل کمد لباس ریلی سفید رنگ به همراه کشوهای متعدد و طبقه بندی فضای داخلی کمد اجرا شده توسط سلام ساختمان

از ویژگی های دیگری که یک کمد را خاص می‌کند، تقسیم بندی داخلی آن است. در نمونه بالا که تماماً توسط درب پوشانده می‌شود، استفاده از درب ریلی و همچنین تقسیم‌بندی خوب بخش داخلی کمد، از مزیت‌های کار این مجریِ سلام ساختمان محسوب می‌شود (ما در در حال دریافت… استان ایران بهترین دکوراتورهای شهرتان را به شما معرفی می‌کنیم). همچنین باید این را هم درنظر بگیریم که بخش دولابچه بالایی و کشوهای پایینی بدون دستگیره هستند و از فنرهای مکانیکی در داخل درب‌ها استفاده می‌شود. یعنی فقط کافی است درب را مقداری فشار دهید تا باز شود. این روزها کمدها و کابینت‌های بدون دستگیره یکی از مدل‌های مدرن محسوب شده و طرفدارهای خودش را دارد.

کمد لباس دخترانه بدون درب با کفپوش قهوه ای اتاق خواب

همان‌طور که در این تصویر از کمد لباسی خاص و زیبا می‌بینید هماهنگی رنگ کمد لباسی با رنگ کفپوش‌های اتاق خیلی جذاب شده و موجب شده که فضای یکدستی را در تصویر مشاهده کنید.

کمد لباس بزرگ قوه ای رنگ ست شده با رنگ دیوارها و کف اتاق خواب

سلیقه هر شخص در انتخاب رنگ کمد دیواری متفاوت است، یکی از انتخاب‌ها هم ست کردن رنگ کمد لباس با رنگ درب ورودی و کف اتاق است که در این کمد لباسی مشاهده می‌شود. کمدهای کاملاً پوشیده و درب‌دار هنوز هم طرفدارهای خودش را دارد.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

 

طراحی جدید کمد لباس بدون درب با کشوهای بزرگ و کوچک و طبقه بندی فضای داخلی آن

یک طراحی جالب را در این عکس کمد لباسی جدید می‌بینید که درون آن جای آویز لباس، کشوهایی با سایز مناسب، طبقات کوچک و بزرگ و جایی برای باکس‌های متفرقه در نظر گرفته شده و برای اتاق‌های کوچک، یک طراحی کامل و مناسب است. اگر اتاق خوابتان فضای زیادی ندارد این عکس کمد لباس را برای طراحی کمد دیواری اتاق در نظر داشته باشید.

کمد لباس جدید سفید رنگ به همراه یراق های دایره ای به عنوان دستگیره کمد

چیزی که بیشتر از همه در این عکس از کمد لباس به چشم می‌آید، یراق‌های دایره شکلی است که هم در نقطه اتصال طبقات استفاده شده و هم به جای دستگیره کمد روی درب‌ها به کار گرفته شده. تمامی تصاویر کمد لباس که در اینجا آورده شده، ایده‌های جدیدی دارد که با کمی دقت می‌توانید ببینید و برای اتاق‌های خودتان پیاده‌سازی کنید.

کمد لباس جدید و مدرن به رنگ سفید و قهوه ای با کشوهای مخفی و طبفات متعدد

این هم یکی دیگر از همان ایده‌های خوب و کاربردی است که طبقات متعددی را در یک فضای جمع و جور جا داده و بدون این‌که فضایی را از اتاق خواب بگیرد با یک درب کشویی مخفی این طبقات را از معرض دید پنهان می‌کند. باز هم یک ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای جذاب و محبوب که زیبایی این تصویر کمد لباسی جدید و مدرن را دو چندان کرده است.

در هر عکس از کمد لباس ایده‌هایی نهفته است که با آگاهی قبلی از کاربردهای کمد لباس می‌توانید به خوبی این ایده‌ها را برای خانه‌های خودتان هم پیاده کنید. ایده‌های جدیدی که در این تصاویر کمد لباسی مشاهده کردید هر کدام حاصل خلاقیت و ایدهپردازی طراحان دکوراسیون هستند و در این مقاله سعی ما بر آن بوده که تعدادی از این تصاویر کمد لباس جدید را به شما نشان دهیم و با بیان چند کاربرد مفید از آن‌ها، شما را در مسیر انتخاب یک کمد لباسی جدید راهنمایی کنیم.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

راهنمای خرید کمد لباس: ریلی‌شو بدم؟ لولایی‌شو بدم؟

شاید بعد از دیدن این همه طرح و تنوع احساس سردرگمی کنید، اما اگر پیش از خرید بدانید که دقیقاً به چه چیزهایی احتیاج دارید، کارتان خیلی راحت‌تر خواهد بود. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای خرید الماری لباس به چه نکاتی توجه داشته باشید.

·       جای کمد کجاست؟

اولین نکته‌ای که پیش از خرید باید به آن توجه کنید، مقدار فضایی است که برای کمد در نظر گرفته‌اید. بنابراین بهتر است طول و عرض فضای موردنظرتان را اندازه‌گیری کنید تا در هنگام خرید، راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

·       از یک کمد چه می‌خواهید؟

طبقه ‌بندی داخل کمد لباس از آن نکته‌هایی است که سرنوشت خریدتان را روشن می‌کند. حتماً خودتان بهتر می‌دانید که از یک کمد چه انتظاری دارید؟ مثلاً دوست دارید کمدتان جای آویز لباس (رگال) بیشتری داشته باشد؟ دلتان می‌خواهد قسمتی را به‌عنوان جاکفشی در نظر گرفته باشد؟ تعداد کشوها برایتان مهم است یا تعداد قفسه‌های داخل کمد؟

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

پس به تمامِ این موارد توجه کنید و مطابق چیزی که انتظار دارید و شیوه‌ای که برای مدیریت وسایلتان در نظر گرفته‌اید، مناسب‌ترین کمد را انتخاب کنید.

مدل کمد لباس ام دی اف رنگ روشن به همراه رگال آویز لباس و جاکفشی

چیدمان کمد لباس سفید بدون درب به همراه آویز لباس و طبقات متعدد و جاکفشی

  • کمد دیواری ریلی بهتر است یا لولایی؟

انتخاب هر کدام از این مدل‌ها، به سلیقه شما و فضای قرارگیری کمد بستگی دارد. برای مثال اگر اتاق کوچکی دارید و مجبورید تخت‌خواب را نزدیک کمد بگذارید، پس چاره‌ای ندارید جز اینکه یک کمد لباس ریلی بخرید. به ‌این ‌ترتیب دیگر موقع باز کردن کمد، نگران برخورد درب کمد با تختخواب نیستید.

اگر هم حوصله‌ی نصب و اجرای کمد درب ریلی را ندارید و فضای کافی در اختیار دارید پس یک کمد دیواری لولایی انتخاب مناسب‌تری است.

  • از دکوراسیون و رنگ اتاقتان چه‌خبر؟

بدون شک هنگام خرید کمد لباس نمی‌توانید به رنگ و دکوراسیون اتاقتان بی‌توجه باشید. پس باید کمد را حتماً براساس مدرن یا کلاسیک بودن فضا و همین‌طور هارمونی رنگ‌ها انتخاب کنید.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت را بهت معرفی میکنیم تا از آن‌ها قیمت بگیری و انتخاب کنی

  • کیفیت را فدای ظاهر نکنید

به‌عنوان آخرین توصیه باید به شما بگوییم به محض این‌که ظاهر یک کمد چشمتان را گرفت، دست به جیب نشوید. برای خرید کمد علاوه بر ظاهر باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید، از جمله:

  • کیفیت لولا یا ریل
  • نرمی و روان بودن حرکت کشوها
  • کیفیت مواد اولیه
  • طبقه ‌بندی داخل کمد لباس
  • بنابراین پیش از آنکه چشم و دلتان تصمیم بگیرد، عقل و منطق را راهنمای خرید قرار بدهید تا از خریدتان راضی باشید

کلام آخر

بعد از آشنایی با انواع مدل کمد لباس جدید می‌توانید در مورد قیمت کمد دیواری از کابینت‌سازها / کمدسازهای حرفه‌ای سلام ساختمان مشاوره رایگان بگیرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه یک کمد بسازید.

برای این کار کافی است درخواستتان را ثبت کنید تا مشاور و پشتیبان ما با شما تماس بگیرد.

60 ایده و عکس جدید برای خرید کمد لباسپیشنهادات

قیمت دقیق کمد را از نجار و کمدساز حرفه ای بگیر. فقط کافیست ثبت درخواست کنی!

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمدی
احمدی
05 دی 1400 16:53

سلام
خیلی مقاله خوبی بود، ممنونم
برای یک اتاق کوچیک، کمد لباس ممبران بهتره یا هایگلاس؟

F
F
23 بهمن 1399 15:09

ممنون از توضیحات عالیتون