4.0 3

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

  11 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  11 دی 1402
آشپزخانه مدرن، دکور آشپزخانه های کوچک و بزرگ با 25 مدل کابینت

یک آشپزخانه مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه باید آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟ چیدمان آشپزخانه مدرن باید چگونه باشد؟ قرار است در این مطلب به همه این سوالات پاسخ بدهیم و ایده‌های فوق العاده‌ای به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید:

ما در سلام ساختمان می‌توانیم مناسب‌ترین کابینت ساز شهرتان را به شما معرفی کنیم تا بصورت حرفه‌ای ایده‌های شما در رابطه با آشپزخانه مدرن را برای‌تان اجرا کنند.

معرفی کابینت ساز

نکات اولیه دکوراسیون آشپزخانه

موقع طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌ خود بهتر هست که چند نکته را مد نظر داشته باشید:

  • به محل قرار گرفتن و جای وسایل فکر کنید. محل قرار گیری خوراکی‌های صبحانه را نزدیک میز صبحانه بگذارید. وسایل را جابه‌جا کنید و ظروف را نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی بگذارید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها را در محلی قرار دهید که بچه‌ها راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشند و البته بهتر است خوراکی‌های سالم و مقوی بگذارید.
  • در دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن فضایی کافی برای حرکت در نظر داشته باشید. فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت. اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه را در نظر داشته باشید.
  • ارتفاع مناسب برای قرار دادن مایکرویو یا اجاق توکار را پیدا کنید. ممکن است این ارتفاع به سن کودکان شما هم بستگی داشته باشد، پس حتما این مورد را هم در نظر بگیرید. شاید بعدا بچه‌ها هم بخواهند در کارهای آشپزی کمک کنند، پس به نسبت قد و ارتفاع کابینت‌های پایین توجه کنید.
  • به محل قرارگیری سطل زباله و بازیافت هم فکر کنید. اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید می‌توانید از کابینت‌های یا سطل‌ها تو کار هم استفاده کنید.

در ادامه نکات بیشتری از دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما خواهیم گفت که امیدواریم بتوانید در آشپزخانه خودتان اجرا کنید.

همچنین شما می‌توانید مدل‌‌های بیشتر را از آرشیو کامل سلام ساختمان ببینید و هر کدام را خواستید سفارش دهید.

مدل‌های کابینت و دکوراسیون

کابینت آشپزخانه مدرن از جنس هایگلاس

آشپزخانه مدرن بالا توسط یکی از کابینت‌سازان سلام ساختمان در شهر مشهد انجام شده است. شما با کلیک کردن روی عکس می‌توانید فرم درخواست را پر کرده و منتظر تماس مشاورهای ما باشید.

آشپزخانه شیک و باکلاس

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت‌های آشپزخانه مدرن تفاوت‌های زیادی نسبت به آشپزخانه‌های کلاسیک دارد که باعث می‌شود این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرند.

آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارند و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی در این سبک دیده می‌شوند و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرن به همین سبک است و نمونه‌اش را در تصویر زیر می‌توانید ببینید.

آشپزحانه مدرن با کابینت ام دی اف رنگ سفید طوسی و بدون دستگیره

مدل آشپزخانه مدرن با کابینت مشکی

طراحی آشپزخانه مدرن چیست؟!

اصطلاح «مدرن» به مواردی گفته می‌شود که مربوط به روزگار جدید است. این سبک از هنر، از حدود 70 سال پیش رواج پیدا کرد. هنر مدرن در شاخه‌های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود را در بین همه سبک‌های هنر، باز کرد. دکوراسیون داخلی هم از سایر هنرها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه‌ها طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است.

اصل مهم در طراحی دکوراسیون‌های مدرن، سادگی اجزای مختلف آن است. در آشپزخانه‌های مدرن، اجزا و بخش‌های مختلف از جمله کابینت آشپزخانه دارای زیبایی و بدون پیچیدگی خاصی هستند. در دکوراسیون مدرن، طراحی‌ها شیک، بدون قاب، بدون زرق و برق و کاملاً کاربردی است.

کابینت مدرن یو شکل با طراحی پله ای و بدون دستگیره

تصویر بالا نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که در عین سادگی بسیار کاربردی و بی‌نقص است.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

آشپزخانه مدرن کوچک با کابینت اپن دار

آشپزخانه مدرن، به چه آشپزخانه‌ای گفته می‌شود؟

یکی از مواردی که در طراحی آشپزخانه های مدرن دیده می‌شود، این است که معمولاً این آشپزخانه‌ها دارای فضای جداکننده از سایر بخش‌های منزل نیستند. مثلاً درب یا دیواری بین آشپزخانه و سالن منزل وجود ندارد. اکثر طراحی‌های آشپزخانه مدرن، با در نظر گرفتن یک جزیره برای آشپزخانه انجام می‌شود. این جزیره به عنوان عامل جداکننده فضای داخل آشپزخانه از فضای منزل عمل می‌کند.

همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه‌های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب می‌آید. اکثر طراحی‌های مدرن تاکید زیادی بر استفاده بهینه از فضای خانه و آشپزخانه دارند. مطلبی در مورد کابینت‌های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن برای شما آماده کردیم. در آن مطلب می‌توانید با مدل‌های کابینت گوشه آشپزخانه آشنا بشوید و شیوه استفاده از فضای آشپزخانه در طراحی مدرن را ببینید.

در طراحی آشپزخانه‌های مدرن، معمولاً برروی جزیره‌ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار می‌دهند که بسیار کاربردی است. این سینک اضافه روی جزیره، می‌تواند از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کند. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بدهد و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمی‌ماند.

آشپزخانه مدرن با کابینت شیشه ای و جزیره

کابینت مدرن چه تفاوتی با کابینت کلاسیک دارد؟

نکته بسیار مهم در مورد دیزاین و طراحی مدرن این است که مرز کاملاً مشخصی بین طراحی مدرن و کلاسیک وجود ندارد. ممکن است یک کار تلفیقی از سبک‌های کلاسیک و مدرن باشد و نتوانیم بگوییم که در نهایت کار ما مدرن است یا کلاسیک.

چیزی که در مورد طراحی مدرن خیلی پررنگ می‌باشد، این است که سادگی چشم نوازی در این نوع طراحی به چشم می‌خورد. سادگی، موردی که در طراحی‌های کلاسیک وجود ندارد یا بهتر است بگوییم کمتر وجود دارد. کابینت‌های کلاسیک آشپزخانه معمولا طراحی‌های پرکار و شلوغی دارند. وجود قاب برای درب‌ها و سرستون‌ها و پاخورهای پرکار و پر از منبت، گواه برای این ادعای ماست.

کابینت آشپزخانه مدرن از جنس هایگلاس بژ

مدل جذاب بالا توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در شهر اصفهان اجرا شده است و شما برای سفارش آن کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و فرم درخواست را پر کنید. سلام ساختمان در اکثر نقاط ایران می‌تواند به شما کابینت‌ساز حرفه‌ای و خوش قول معرفی کند تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهد.

ثبت درخواس مشاوره رایگان

بعد از توضیح طراحی آشپزخانه مدرن، حال چند مدل آشپزخانه مدرن را با هم ببینیم.

مدل‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در چند عکس دکوراسیون آشپزخانه بعدی می‌بینم که چطور از میز‌های ساده یا کابینت‌ها به جای بخش جزیره‌ای آشپزخانه استفاده کردند.

کابینت مدرن همراه با جزیره و کابینت پله ای

در داخل عکس دکوراسیون داخلی بالا می‌بینیم که از صندلی‌های رنگی استفاده کردند. شما هم به این رنگ علاقه دارید؟ یا شاید بخواهید از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. تعداد صندلی‌ها هم البته به خودتان بستگی دارد. شاید فقط دو صندلی لازم داشته باشید.

کابینت ال شکل مدرن از جنس ام دی اف طوسی و طرح چوب

ترکیب رنگ طوسی و رنگ چوب آشپزخانه خاصی را به وجود آوردند که همزمان به علت کاربرد زیاد چوب، گرم و به دلیل سبک خاص آن مدرن است.

کابینت مدرن خطی به رنگ کرم قهوه ای

مدل بالا توسط متخصص حرفه‌ای سلام ساختمان در شهر تهران انجام شده است. ترکیب زیبای سنگ و چوب فضای مردن و جذابی را خلق کرده است. شما می‌توانید صاحب کابینت‌های بالا شوید فقط کافیست روی عکس کلیک کرده و فرم را پر کنید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

استفاده از چوب در آشپزخانه مدرن اپن دار

چوب بیشتر برای ساخت کابینت‌های کلاسیک به کار می‌رود و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما می‌دهد اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده است. به یاد دارید که اشاره کردیم، بین طراحی مدرن و کلاسیک مرز مشخصی وجود ندارد؟ این مورد یکی از همون موارد می‌باشد که با یک متریال کلاسیک، یک طراحی مدرن و بسیار دلنشین صورت گرفته است.

کابینت تمام قهوه ای به سبک مدرن همراه با جزیره

یک مدل مدرن و خاص که قطعاً از دیدن آن خسته نمی‌شوید. رنگ قهوه‌ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت‌ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه‌ای روشن دارد و کاربرد آن بیشتر در موارد و طراحی‌های خاص است. در این آشپزخانه، از رنگ قهوه‌ای تیره برای کف، دیوار و کابینت‌ها استفاده شده است که باعث شده آشپزخانه نمایی جالب و زیبا داشته باشد. البته به دلیل تیره بودن کابینت‌ها و کف، در این آشپزخانه‌ها اهمیت نورپردازی مناسب و قوی، دوچندان است.

آشپزخانه مدرن و شیک با کابینت خطی از جنس ام دی اف و جزیره

باز هم یک مدل خاص و سلیقه پسند! اگه به شما بگویند منزلتان را کابینت های تیره با کف طوسی رنگ کار کنید، احتمالا واکنش خیلی مثبتی به آن نداشته باشید. طبیعی هم هست! تصور ما از کابینت‌های تیره با کف طوسی یک خانه‌ی بی روح و شدیداً دلگیر است. در حالیکه در مدل بالا می‌بینید که نتیجه اصلا بد نیست و بسیار زیبا شده است.

البته این ترکیب‌های رنگی را معمولاً همه نمی‌پسندند. اما شاید افرادی که قدرت ریسک‌پذیری زیادی دارند این ترکیب را برای طراحی آشپزخانه مدرن خودشان انتخاب کنند!

کابینت آشپزخانه مدرن به رنگ قهوه ای روشن و سفید

ترکیب رنگ قهوه‌ای روشن با سفید از آن دسته ترکیب هاست که معمولاً خیلی زیبا و چشم نواز می‌شود. به همین علت کاربرد زیادی دارد. در این آشپزخانه نورگیر و بزرگ، این ترکیب رنگی بسیار زیبا شده است. استفاده از سادگی در طراحی جهت زیبا کردن نمای آشپزخانه کاملا جواب داده و شاهد آشپزخانه دلپذیری هستیم.

آشپزخانه مدرن با ترکیب چوب و فلز

یک مدل مدرن که کاملاً حس فضای صنعتی را به ما می‌دهد. استفاده از ترکیب رنگی سفید و طوسی و طراحی خاص صندلی‌ها و اپن آشپزخانه، باعث می‌شود ما حسی از صنعتی بودن را داشته باشیم. به نظر این ترکیب رنگی ممکن است بعد از مدتی ما را دلزده کند چون ترکیبی سرد و بی روح می‌باشد!

البته رنگ کف آشپزخانه باعث شده که مقداری از این حس کم بشود اما باز هم مقداری خسته‌کننده است. در کل اگر از رنگ دیگری در کنار رنگ سفید استفاده می‌کرد، احتمالا شاهد شادابی بیشتری در فضا بودیم.

کابینت مدرن سورمه ای با صفحه کابینت طرح چوب

مدل خاص و جذاب بالا یکی از نمونه‌کارهای کابینت‌ساز سلام ساختمان می‌باشد که با ترکیب خاکستری و سفید و طرح چوب آشپزخانه‌ای حاصل شده است که در هر خانه‌ای آن را نمی‌بینیم. برای سفارش آن روی عکس کلیک کنید تا از مشاوران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

آشپزخانه مدرن بزرگ با کابینت ترکیب ام دی اف طوسی و طرح چوب

به یاد دارید یکی از مدل‌ها را بررسی کردیم که کف طوسی و کابینت‌هایی تیره داشت؟ این همان آشپزخانه است از نمایی دیگر. در مورد مزایا و معایب آن صحبت کردیم. فقط این یک نمای دیگر از آن آشپزخانه است که دیدن آن لذت‌بخش است.

آشپزخانه مدرن با جزیره طرح سنگ

قبل‌تر گفتیم که در خیلی از طراحی‌های آشپزخانه مدرن، فضایی برای جدا کردن آشپزخانه از سایر بخش‌های خانه وجود ندارد! این آشپزخانه کاملاً بیانگر این صحبت است! می‌بینید که تنها جزیره در وسط فضا وجود دارد و هیچ چیز دیگری آشپزخانه را از فضا خانه جدا نمی‌کند!

از این صحبت که بگذریم، می‌رسیم به پنجره‌های بزرگی که در آشپزخانه وجود دارد. این پنجره‌ها باعث می‌شود نور به خوبی وارد فضای آشپزخانه بشود و آشپزخانه نیاز به روشن کردن چراغ در روز نداشته باشد. مدل‌های بیشتر را می‌توانید در مطلب «طراحی آشپزخانه با پنجره» ببینید.

آشپزخانه مدرن با کابینت کرم رنگ

مدل مدرن و خواستنی آشپزخانه! در مورد ترکیب رنگی سفید و قهوه‌ای روشن گفتیم که کاربرد زیادی دارد و نسبت به قهوه‌ای تیره، بیشتر به کار می‌رود. اینجا می‌توانید نمونه‌ای از این ترکیب رنگی را ببینید. واقعاً زیباست!

این ترکیب رنگی به دلیل اینکه شامل رنگ‌های روشن است، برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد. همچنین در طول روز به دلیل روشن بودن کابینت‌ها و دکوراسیون آشپزخانه، نور تمام آشپزخانه را روشن می‌کند و نیاز به چراغ اضافه هم نیست.

آشپزخانه مدرن با کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

این آشپزخانه هم با نور طبیعی و هم با نور مصنوعی بسیار خوب نورپردازی شده است. این مدل هم یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان می‌باشد که در شهر تهران انجام شده است. شما می‌توانید از سلام ساختمان مشاوره رایگان برای دکور خانه خود دریافت کنید برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

آشپزخانه مدرن مشکی با پنجره بزرگ قدی

این آشپزخانه در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی هم دارد. از مزایای آن می‌توانیم به پنجره‌های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای آن اشاره کنیم. از معایب آشپزخانه هم می‌توانیم به 2 مورد اشاره کنیم. مورد اول رنگ سیاه کابینت هاست. خانم‌های ایرانی کمتر مایل هستند آشپزخانه‌ای با کابینت‌های سیاه داشته باشند. مورد دوم هم تعداد خیلی کم کابینت هاست.

هرچه تعداد کابینت‌ها کمتر باشد، کاربرد طراحی آشپزخانه کاهش پیدا می‌کند. در این آشپزخانه به جای کابینت‌های دیواری، از شلف‌ها استفاده شده که قطعا کم کاربردتر از کابینت‌های دیواری است.

آشپزخانه مدرن با رنگ بندی سرد و کابینت جزیره

یک مدل آشپزخانه مدرن جزیره با رنگ بندی نسبتاً سرد و بی روح! در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده‌ایم. در کل می‌توانیم بگوییم طراحی آشپزخانه نمره قبولی را می‌گیرد.

آشپزخانه بزرگ مدرن با رنگ بندی تیره و کابینت جزیره

یک آشپزخانه مدرن و شیک! البته با رنگ‌بندی تیره که چون فضای آشپزخانه بزرگ است، این رنگ‌بندی کمتر باعث دلگیر شدن فضا می‌شود. نورپردازی این آشپزخانه بسیار مناسب است و در کنار چراغ‌های متعدد، پنجره بزرگی هم دارد که از نور خورشید به خوبی استفاده کند.

آشپزخانه مدرن حطی به رنگ سفید قهوه ای

شیک و زیبا! آشپزخانه جزیره کوچک و جمع و جور که کاملاً درخشان است.کابینت هایگلاس  و ام دی اف  در کنار صفحه کابینت کورین که می‌درخشد، باعث زیبایی و چشم‌نوازی این طرح شده‌اند. جزیره این آشپزخانه سینک ندارد اما گاز روکار روی آن قرار گرفته تا کاربردی‌تر شود.

آشپزخانه مدرن با نورپردازی ویژه

به نورپردازی و چراغ‌های زیبا و مدرن آشپزخانه توجه کنید. حس لاکچری بودن را کاملاً به ما القا می‌کند. این آشپزخانه جزیره هم مانند یک میز طراحی شده تا کاربرد میز ناهار خوری را داشته باشد. در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن ایرانی

آشپزخانه مدرن ایرانی با کابینت هایگلاس

نمونه‌کار سلام ساختمان در شهر تهران. رنگ بندی کاملاً متناسب می‌باشد و طرح آن هم خوب و کاربردی است. به دلیل وجود پنجره‌های زیاد، نور آشپزخانه هم کاملا در طول روز تأمین می‌شود.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

برای دیدن مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی روی لینک کلیک کنید و اگر مایل به دیدن تمام مدل‌ها هستید روی مدل کابینت و دکوراسیون بزنید.

آشپزخانه مدرن کوچک

آشپزخانه کوچک مدرن

یک نمونه استفاده از اکسسوری‌ها در دکوراسیون آشپزخانه کوچک. اکسسوری‌ها در استفاده بهینه از فضا کمک خیلی زیادی به ما می‌کنند. در آشپزخانه‌های کوچک که محدودیت زیادی در فضا داریم، اهمیت بهینه‌سازی فضا بیشتر می‌شود.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت‌های آن ترکیبی از دو طرح مختلف دارد. این آشپزخانه مدرن جزء آشپزخانه‌های کوچک به حساب می‌آید. رنگ‌بندی روشن کابینت‌های آشپزخانه باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاید.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

یک مدل دیگر از آشپزخانه مدرن کوچک! مدلی که به دلیل نبودن کابینت‌های دیواری، مقداری شلوغ به نظر می‌رسد.

آشپزخانه مدرن با کابینت سوپری کنار گاز

آشپزخانه اینجا بزرگ است اما ما آن را عمداً در بخش آشپزخانه‌های کوچک آوردیم زیرا معمولاً این نوع کابینت‌های کاربردی و باریک را شما بیشتر در آشپزخانه‌های کوچک می‌بینید. یکی از بهترین انواع کابینت که برای وسایل خاص استفاده می‌شود و کاملا کابردی است.

آشپزخانه مدرن با کابینت و کفپوش قهوه ای

آشپزخانه مدرن و کوچک با یک طراحی خاص و دلپذیر. با اینکه رنگ کف آشپزخانه و کابینت‌ها کمی تیره هستند که باعث کوچک‌تر دیده شدن فضا می‌شود، اما طرح و نقش‌های زیبایی روی آن‌ها قرار دارد. می‌توانیم بگوییم این طرح هم نمره قبولی را می‌گیرد.

دکوراسیون آشپزخانه سفید مدرن

 

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

رنگ سفید کابینت آشپزخانه باعث درخشان شدن این آشپزخانه شده است. جزیره آشپزخانه هم سایز بسیار بزرگی دارد که می‌تواند برای این آشپزخانه که برای یک شرکت طراحی شده، مفید باشد. در کل با توجه به کاربری خاص این آشپزخانه، طراحی مناسبی برای آن صورت گرفته است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

این مدل زیبا و براق یکی از نمونه‌کارهای متخصصین سلام ساختمان در اصفهان می‌باشد که با طراحی ساده چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

یک آشپزخانه لاکچری و مدرن! طراحی این آشپزخانه‌ها برای دکوراسیون کافی شاپ و لابی استخر بسیار مناسب است، چون اپن بسیار بزرگی دارد، مشتریان خیلی راحت و بی‌دردسر می‌توانند آن‌جا بنشینند و از نوشیدنی خود لذت ببرند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

یک آشپزخانه مدرن دیگر که بسیار کاربری هم طراحی شده است. وجود 2 عدد سینک و میز کار باعث می‌شود کاربری این آشپزخانه برای خانم خانه بسیار راحت باشد. البته این آشپزخانه تماماً مدرن نیست و اگر دقت کنید، کابینت‌ها و قفسه‌های روبرو کلاسیک طراحی شده‌اند. این مسأله یعنی تلفیق کلاسیک و مدرن در طراحی، اصلاً ایراد ندارد و اگر خوب اجرا شود، می‌تواند به زیبایی فضا بسیار کمک کند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

باز هم تلفیق کلاسیک و مدرن. در این آشپزخانه، شکل چراغ‌ها و صندلی‌ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت‌ها حالتی مشابه با کابینت‌های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت‌ها در طراحی خود قاب دارند، کمی به کابینت‌های ممبران کلاسیک مشابه هستند. باز هم می‌گوییم که تلفیق این دو سبک ایرادی ندارد. به شرط اینکه خوب اجرا شود و نتیجه کار مناسب در بیاید.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

رنگ‌بندی در این آشپزخانه کمی سرد و بی روح است. با اینکه طرح و نقش روی کابینت‌های دیواری و دیوار پشت گاز مقداری از بی روح بودن فضا کم کرده اما هنوز نتوانسته به سردی کل فضا غالب شود. می‌توانست رنگ کفپوش‌ها مقداری گرم‌تر باشد تا فضا را از کسل بودن در بیاورد.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

کوچک و دوست داشتنی. ترکیب قهوه‌ای روشن با سفید که می‌توانیم بگوییم همیشه جزء ترکیب‌های دوست داشتنی آشپزخانه هاست. وجود صندلی‌های چوبی و تزئین دکوراسیون با گلدان، به گرما و طراوت فضا کمک کرده‌اند. برای استفاده از فضای کوچک آشپزخانه، می‌بینید که کابینت‌ها تا سقف امتداد پیدا کرده‌اند، به این صورت نیاز شما به فضای اضافه را کاملاً رفع می‌کنند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

کف‌پوش چوبی هماهنگ با مرزبندی‌های قهوه‌ای به کار رفته در طراحی کابینت‌ها، علاوه بر نورانیتر کردن فضای این آشپزخانه مدرن سفید کوچک، آن را نسبت به اندازه واقعی بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش می‌شود.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

مدل آشپزخانه بالا یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که شما برای سفارش آن و دریافت مشاوره رایگان کافیست روی آن کلیک کنید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

همراه کردن خطوط نرم و هلالِ سبک کلاسیک، با کابینت‌های ساده، گاز رومیزی و رنگ یکدست سفید، یک ایده مدرن ایجاد کرده است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

رنگ سفید براق، طراحی خاص سینک و استفاده از تزئینات ساده چوبی یک نمونه چیدمان آشپزخانه مدرن است، به نظر شما این چیدمان، آشپزخانه را جذاب‌تر نکرده است؟

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

رنگ‌های طوسی و سفید ممکن است فضا را بی روح جلوه بدهند، اما برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاها در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک، انتخاب مناسبی هستند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

یکی از ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن، استفاده از نورهای رنگی در فضاهای بی‌روح است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

اگر از جمله افرادی هستید که رنگ‌های تیره را نمی‌پسندند، ترکیب به اندازه رنگ طوسی با سفید علاوه بر متعادل کردن محیط، با ایجاد تضاد، دیگر خسته‌کنندگی آشپزخانه‌های تیره را هم ندارد.

دکوراسیون آشپزخانه طوسی

 

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

رنگ طوسی به عنوان رنگی خنثی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه و چیدمان آشپزخانه مدرن  (سرد یا گرم) کاملاً آزاد باشید.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

 

این تصویر یک نمونه زیبا از کاربرد رنگ مکمل برای جزیره، به عنوان قلب آشپزخانه‌های مدرن امروزی رو نشون می‌ده. میشه گفت یک انتخاب مدرن برای یک آشپزخانه مدرن!!

چیدمان آشپزخانه مدرن 8

استفاده از رنگ خاکستری، باعث شده است این آشپزخانه در میان دیوارهای سفید سالن کاملاً به چشم بیاید.

چیدمان آشپزخانه مدرن 10

استفاده از دو رنگ طوسی و قهوه ای، به عنوان رنگ‌های خنثی اما مکمل، ست مناسبی در طراحی آشپزخانه است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

مدل بالا نمونه‌کار سلام ساختمان در شهر تهران است که با رنگ خاص خود توجه را جلب می‌کند.

دکوراسیون آشپزخانه با طراحی رنگی

 

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

استفاده از رنگ‌های روشن و براق، محیطی آرامش بخش، پاکیزه و شاد را به شما القا می‌کند. یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی می‌تواند انتخاب دو رنگ جلوه‌گر باشد.

چیدمان آشپزخانه مدرن 12

رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

یکی از نکات ویژه این عکس تعادل بین رنگ‌های گرم و سرد است، که جلوه خاصی به آشپزخانه بخشیده است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

تضاد موجود بین رنگ‌های کرم و مشکی باعث جذابیت و خاص بودن این آشپزخانه و دیده شدن هرکدام از رنگ‌ها به صورت مجزا شده است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه‌ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می‌کنند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

ترکیب رنگ چوب و سفید کابینت، همچنین گیاهان موجود در آشپزخانه، فضا گرم و صمیمی‌ای را ایجاد کرده است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای، با ایجاد کنتراست بالا، حس تازگی را به انسان منتقل می‌کند.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

استفاده درست و به جا از رنگ سبز به عنوان مکمل مناسب رنگ طوسی، فضای این آشپزخانه را دلپذیر کرده است. چیدمان این آشپزخانه مدرن خیلی جذاب و به روز می‌باشد.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

استفاده از رنگ‌های خاص، جلوه متفاوتی به آشپزخانه می‌دهد.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

نظرتان راجع به این طرح بنفش چیست؟ ترکیب رنگ خاصی که البته با بقیه المان‌های طراحی کنتراست خوبی ایجاد کرده و باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده است.

آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2024

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

سلام ساختمان می‌تواند به شما کابینت‌ساز متعهد و خوش قول معرفی کند تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کابینت‌های خود را تعویض کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از مشاورین ما مشاوره رایگان دریافت کنید؛ برای این کار روی تصویر و یا لینک مشاوره رایگان کلیک کنید. در پایان از شما ممنونیم که به این مطلب توجه کردید. از شما می‌خواهیم نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود.

ضمنا اگر دوست داشتید بیشتر در مورد دکوراسیون آشپزخانه بدانید و با زبان انگلیسی شما هم خوب است، توصیه می‌کنیم سایت houzz  را هم حتما ببینید.

 

سوالات متداول

  • یک آشپزخانه مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟
یک آشپزخانه مدرن، از جزیره به عنوان جداکننده فضای آشپزخانه با بقیه منزل بهره می‌برد. اصل سادگی و طراحی بدون پیچیدگی و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه، از مولفه‌های دیگر آشپزخانه مدرن است. برای آشنایی با سایر ویژگی‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن، مقاله را مطالعه کنید.
  • محبوب‌ترین رنگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن چیست؟

رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ برای طراحی اجزای مختلف دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. برای دیدن جدیدترین مدل‌های طراحی آشپزخانه مدرن، مطالعه مقاله را از دست ندهید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدی
محمدی
17 فروردین 1401 17:04

سلام ممنونم از مطالب مفید و کاربردی که تهیه کرده اید

علی عباسی
علی عباسی
07 خرداد 1400 14:55

سلام خسته نباشید،شرایط تبلیغات در سایت چگونه است؟

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
13 خرداد 1402 15:08
پاسخ به  علی عباسی

سلام علی عزیز

در حال حاضر، امکان تبلیغات در سایت فراهم نیست. به زودی این ماکنا فراهم میشه
اما در حال حاضر، میتونین تبلیغات در پیج اینستاگرام سلام ساختمان رو داشته باشید. آدرس پیج ما:

https://www.instagram.com/salamsakhteman/