3.8 0

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشان

  8 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  25 خرداد 1402
کابینت ‌هایگلاس سفید

یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه در چند سال اخیر، کابینت ‌هایگلاس سفید بوده و دلیلش هم این است که استفاده از هایگلاس سفید در طراحی، سبب افزایش روشنی و نور بخشی و همچنین حفظ سادگی و زیبایی آشپزخانه می‌شود.

اما یک نکته مهم: در تمام طول مطلب، هر طرحی که مورد پسند شما بود می‌توانید همان‌جا روی عکس کلیک کرده و ثبت‌نام کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به تمام سوالات شما چه فنی و چه قیمتی پاسخ بدهند. در ادامه به تشریح 50 طرح کابینت ‌هایگلاس سفید می پردازیم و کلی نمونه‌کار و مدل برگزیده و جذاب کابینت هایگلاس سفید را باهم می‌بینیم.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کابینت ‌هایگلاس سفید

کابینت ‌هایگلاس سفید با دستگیره‌های خاکستری

کابینت سفید‌ هایگلاس با دستگیره‌های خاکستری باریک و طراحی مدرن برای آشپزخونه بدون اپن. به سادگی و زیبایی همزمان طرح اجرا شده توجه کنید. استفاده از دستگیره‌های افقی خاکستری که در تطبیق کامل با طراحی کف آشپزخانه انتخاب شده است، هارمونی رنگی زیبایی ایجاد کرده است.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت هایگلاس سفید مدرن با دستگیره مخفی

کابینت های‌گلاس سفید مدرن که توسط یکی از کابینت سازهای سلام ساختمان در تهران ساخته شده است را در بالا می‌بینید. با کلیک روی عکس، می‌توانید قیمت آن را بگیرید. از خوبی‌های کابینت هایگلاس سفید این است که با ایجاد توهم فضایی به بزرگنمایی آشپزخانه کمک می کند. استفاده از کاشی بین کابینتی با رنگ مشکی زیبایی این کابینت‌ سفید هایگلاس را دو چندان کرده است.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشان

برای سفارش این کابینت سفید هایگلاس جدید بدون دستگیره ی رو کار، روی عکس کلیک کنید.کابینت سفید هایگلاس جدید بدون دستگیره روکار، مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط، که سبب افزایش روشنایی و دلبازی بیشتر آشپزخانه هم شده. یکی از ویژگی‌های این طرح این است که درخشش صفحه‌ی هایگلاس سفید، کاملاً شبیه به منبع نور عمل کرده و می تواند روشنایی فضا را چندین برابر کند.

کابینت هایگلاس سفید مات

کابینت هایگلاس سفید مات اجرا شده در تهران توسط یکی از کابینت‌سازهای عضو سلام ساختمان. همان‌طور که در تصویر می‌بینید این آشپزخانه فاقد نور طبیعی است به همین خاطر استفاده از کابینت های‌گلاس سفید و عدم استفاده از دستگیره روکار انتخاب مناسبی برای این آشپزخانه است.

هایگلاس سفید 3

کابینت  سفید هایگلاس شیک سفید بدون دستگیره

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت سفید هایگلاس شیک بدون دستگیره

کابینت سفید ‌هایگلاس شیک که با طراحی دیواره و سایر یراق آلات آشپزخانه هماهنگ است. عدم استفاده از دستگیره در این طرح سبب انسجام بیشتر و جذابیت در طراحی شده است. برای مدرن‌تر شدن کابینت آشپزخانه، یادتان باشد همیشه استفاده از یراق‌های مخصوص مانند اجاق گاز رومیزی الکتریکی و یا سینک و شیرآلات منطبق بر طراحی کابینت، بسیار ضروری است.

کابینت هایگلاس سفید با جزیره کوچک

این آشپزخانه های‌گلاس سفید با جزیره کوچک توسط دکوراتور عضو سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. آشپزخانه‌ای کوچک با نورگیر طبیعی که بهترین انتخاب برای آن کابینت سفید هایگلاس بدون دستگیره روکار است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید با جزیره در میان آن

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید با جزیره در میان آن. در این طرح، به ترکیب رنگ کابینت ‌هایگلاس سفید و دیوار و کف آشپزخانه توجه کنید. در طراحی چنین فضایی می‌شود از کابینت ‌هایگلاس شیری رنگ  و یا هایگلاس سفید اکلیلی هم استفاده کرد.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت هایگلاس سفید کرم با گاز روکار

در این تصویر، کابینت هایگلاس سفید که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده است را مشاهده می‌کنید. استفاده از صفحه کابینت سفید و نورهای مخفی برای این آشپزخانه یک انتخاب هوشمندانه است.

کابینت هایگلاس سفید در آشپزخانه ی مدرن

کابینت ‌هایگلاس سفید در آشپزخانه‌ی مدرن بزرگ با اوپن. در این طراحی مدرن از دستگیره‌های فلزی براق و نوارهای ‌هایگلاس خاکستری، برای هماهنگی بیشتر با فضا استفاده شده است. تطبیق این چینش رنگ می‌تواند در نگاه اول هم، زیبایی خودش رو نشان دهد.

کابینت سفید هایگلاس طراحی شده برای آشپزخانه‌ی بزرگ

کابینت سفید هایگلاس طراحی شده برای آشپزخانه‌ی بزرگ. طراحی جزیره سفید با صفحه‌ی ‌هایگلاس، به مدرنیته‌ی کار اضافه می‌کند. همچنین رنگ و درخشش هایگلاس سفید در این فضا سبب نورگیری بیشتر آشپزخانه می‌شود و انعکاس نور در محیط کلی فضا را دلبازتر می‌کند.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت های گلاس سفید در قم

براقیت و درخشندگی از ویژگی‌های کابینت هایگلاس سفید می‌باشد که تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. سازنده این کابینت هایگلاس سفید یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در قم است. در سلام ساختمان از کیفیت و قیمت کابینت خودتون مطمئن باشین، چون ما کلی ضمانت برای شما در نظر گرفتیم و با شما قرارداد می‌بندیم.

کابینت تمام سفید هایگلاس طرح‌دار

کابینت تمام سفید ‌هایگلاس طرحدار با طراحی ساده و چشم‌گیر در آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن. استفاده از جک‌های داخلی به جای دستگیره‌های روکار، به تناسب فضا و زیبایی اثر اضافه می کند. همچنین وجود پنجره و نور طبیعی، در انعکاس با ‌هایگلاس سفید، فضای آشپزخانه را کاملاً دلباز کرده است.

جدیدترین کابینت هایگلاس سفید با جزیره طرح‌دار

جدیدترین کابینت ‌هایگلاس سفید با جزیره طرح‌دار از جنس کورین. در این طراحی به خاطر نورگیری طبیعی آشپزخانه، می‌شود از کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی و یا کابینت ‌هایگلاس اکلیلی سفید هم استفاده کرد. باید توجه داشته باشید که دستگیره‌های کابینت در صورت تغییر رنگ و طرح، باید متناسب با کار جدید، تغییر کنند.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت هایگلاس سفید با دستگیره‌ی استیل و هود استیل

کابینت هایگلاس سفید با دستگیره‌ی استیل و هود استیل. یک کار شیک و مدرن برای آشپزخانه‌های دارای نورگیر طبیعی. در سبک مدرن، استفاده از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های روشن به خاطر اضافه کردن به سادگی و زیبایی کار، یک ویژگی معروف و جهانی است.

تضمین قیمت سلام ساختمان

آشپزخانه هایگلاس سفید با طراحی مدرن

آشپزخانه هایگلاس سفید با طراحی مدرن به همراه دستگیره‌های سنترال که بخشی از طرح محسوب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم هایگلاس، دیرتر کثیف شدن و راحت‌تر تمیز شدن آن است که سبب می‌شود با خیال راحت، از هایگلاس سفید و هایگلاس سفید اکلیلی استفاده کرد.

کابینت هایگلاس سفید براق

کابینت ‌هایگلاس سفید براق در آشپزخانه‌ای با نور طبیعی عالی. بسیار مدرن، شیک، ساده و دلباز. استفاده از گرانیت برای سطح روی جزیره‌ی آشپزخانه، به درخشندگی نور و زیبایی کار افزوده و در کل یک کار زیبا در یک فضای دلباز را برای ما خلق کرده است.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت های گلاس سفید ترکیب با قهوه ای یا طرح چوب

کابینت هایگلس سفید ترکیب با رنگ چوب

کابینت هایگلس سفید ترکیب با رنگ چوب. به هماهنگی ایجاد شده در طرح کف پوش و صفحه کابینت آشپزخانه دقت کنید. در چنین فضاهایی استفاده از کابینت ‌هایگلاس طرحدار و کابینت ‌هایگلاس رنگ صدفی در صورت طراحی هوشمندانه‌ی نور و یراق، زیبایی بی‌نظیری خلق خواهد کرد.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت های گلاس سفید همراه با طرح چوب

کابینت هایگلاس سفید ترکیب با رنگ چوب که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. در این کابینت هایگلاس مدرن از دستگیره مخفی استفاده شده است.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای طرح چوب

در این تصویر و تصویر بعدی، دو نمای متفاوت از کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای تهرانی را مشاهده می‌کنید.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای در تهران

به هماهنگی بین رنگ کابینت هایگلاس با کف، بین کابینتی و جزیره آشپزخانه توجه کنید. این ترکیب رنگ برای آشپزخانه‌هایی با نورگیر طبیعی بسیار جذاب و چشم‌نواز است. با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد قیمت این کابینت هایگلاس سفید مشاوره رایگان بگیرید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت های‌گلاس سفید بدون دستگیره روکار

کابینت های‌گلاس سفید بدون دستگیره روکار اجرا شده توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران.  با کلیک روی عکس و ثبت درخواست می‌توانید به طور کاملا رایگان از سلام ساختمان مشاوره بگیرید (ما در 11 استان کشور، مناسبترین کابینت سازها را به شما معرفی می‌کنیم).

کابینت هایگلاس سفید براق برای آشپزخانه‌ی مدرن

کابینت ‌هایگلاس سفید براق برای آشپزخانه‌ی مدرن با جزیره و اوپن. کابینت ‌هایگلاس سفید طرحدار نیز به خاطر طرح دیوار و استفاده از المان چوب در این طراحی قابل استفاده است. به هم سطح شدن دیوار با کابینت و فرورفتگی قسمت اجاق گاز دقت کنید. این چنین خلاقیت‌هایی در معماری مدرن بسیار معمول و البته زیبا است.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای با اپن

استفاده از رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ مکمل در کنار کابینت هایگلاس سفید باعث زیبایی بیشتر این آشپزخانه شده. این کابینت هایگلاس سفید توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. حتماً می‌دانید که سلام ساختمان می‌تواند بهترین دکوراتورهای شهرتان را به شما معرفی کند! کابینت‌سازهایی که وارد سیستم سلام ساختمان شده‌اند به صورت مداوم ارزیابی می‌شوند و نمونه‌کارها و نظرات مشتریان آن‌ها در صفحه شخصی‌شان در سایت سلام ساختمان منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت‌سازها، به راحتی در سلام ساختمان فراهم شده است.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت های گلاس سفید براق با صفحه قهوه ای

دقت کرده‌اید وقتی از رنگ‌های قهوه‌ای یا رنگ چوب به عنوان رنگ مکمل کابینت ‌هایگلاس سفید استفاده می‌شود چقدر فضا را گرم‌تر نشان می‌دهد؟ برای دیدن مدل‌های بیشتر از این ترکیب رنگ، مطلب کابینت های‌گلاس کرم قهوه‌ای رو ببینید.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای در تهران نمونه کار تیم سلام ساختمان

در عکس بالا هم کابینت هایگلاس سفید با ترکیب رنگ قهوه ای که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران اجرا شده را مشاهده می‌کنید.

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت هایگلاس ترک سفید

کابینت ‌هایگلاس ترک سفید با صفحه کابینت مشکی که در کنتراست رنگ با لوازم آشپزخانه، کاملاً هماهنگ با کف آشپزخونه طراحی شده و فضا رو به یک آشپزخانه ی کاملاً مدرن تبدیل نموده. نور مخفی کار شده در زیر طبقه‌های فوقانی کابینت، تکمیل کننده ی زیبایی کار است. استفاده ی هوشمندانه از نور مخفی، تاثیر چشم گیری در به نما آوردن آشپزخونه داره که در حین طراحی نباید ازش غافل شد. هماهنگی بین رنگ مشکی وسایل آشپزخانه با کابینت هایگلاس سفید ترک باعث جذابیت بیشتر این آشپزخانه شده است.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت های گلاس سفید با جزیره در اصفهان

کابینت سفید مشکی هایگلاس با جزیره میانی و دستگیره‌های روکار طلایی که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در اصفهان اجرا شده است.

کابینت های گلاس سفید صدفی

کابینت های گلاس سفید صدفی

کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی طراحی شده در آشپزخانه‌ای با نورگیر خوب. در این طرح هایگلاس سفید اکلیلی هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. عدم استفاده از دستگیره‌ی روکار، زیبایی اثر را دو چندان کرده است.

نمونه  کابینت های گلاس سفید در آشپزخانه

کابینت ‌هایگلاس سفید در آشپزخانه با طراحی مدرن به همراه دستگیره‌های ساده‌ی استیل که به خاطر جنس و رنگ خود به زیباتر شدن هایگلاس سفید کمک می‌کند و کلیت کار تبدیل به یک آشپزخانه‌ی روشن و دلباز می‌شود. اگر مایلید آشپزخانه‌ی دلبازی داشته باشید، از هایگلاس سفید غافل نشوید.

آشپزخانه با کابینت های گلاس سفید و اپن طرح دار

آشپزخانه با کابینت ‌های گلاس سفید و صفحه کابینت و اوپن طرح‌دار از جنس کورین. این طراحی برای دلبازتر شدن آشپزخانه‌های کوچک بسیار بسیار مناسب است. در آشپزخانه‌های با سایز کوچک، استفاده از هایگلاس سفید یک انتخاب هوشمندانه است که سبب روشن‌تر شدن فضا می‌شود و کوچکی محیط را در خود پنهان می‌کند.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت ام دی اف هایگلاس سفید

کابینت ‌هایگلاس سفید مناسب برای آشپزخانه‌های با ابعاد مستطیل کشیده. در این طراحی به خاطر ترکیب رنگ کف و دیواره‌ها می‌شود از کابینت ‌هایگلاس صدفی و یا کابینت ‌هایگلاس سفید اکلیلدار هم استفاده کرد. که در آن صورت بهتر است در انتخاب و طراحی جزیره هم تجدید نظر شود.

کابینت هایگلاس صدفی با اوپن طرح چوب

کابینت ‌هایگلاس صدفی با اوپن طرح چوب. آشپزخانه‌ای شیک و مدرن با هماهنگی کامل فضا و کابینت. ترکیب زیبایی از طرح چوب و‌ هایگلاس سفید و مجدداً عدم استفاده از دستگیره و دو چندان شدن زیبایی کار را در این طرح شاهد هستیم.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت هایگلاس سفید صدفی پرداخت شده

کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی پرداخت شده با شیارهای زاویه که جایگزین دستگیره‌های روکار شدند. نور مخفی کار شده در زیر کابینت‌های بالایی، جهت تاثیرگذاری بیشتر استفاده از رنگ روشن کابینت است که در کارهایی نظیر این طرح، شدیداً توصیه می‌شود.

کابینت های گلاس تمام سفید

کابینت هایگلاس تمام سفید بالا را یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا کرده است. استفاده از وسایل و اکسسوری‌های سفید در این آشپزخانه به بزرگنمایی فضا کمک کرده.

کابینت با متریال هایگلاس سفید

کابینت با متریال ‌هایگلاس سفید در فضایی با ترکیب رنگ خنثی و دستگیره‌های ظریف و استیل که به هماهنگی کار و فضا کمک کرده است. بدنه‌ی این کار از جنس ام‌دی‌اف صابونی بوده و سطح رویی کار تماماً ‌هایگلاس کار شده. چنین فضایی پتانسیل داشتن یک جزیره کابینت هایگلاس در وسط آشپزخانه را هم دارد.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت هایگلاس سفید در آشپزخانه مدرن

کابینت هایگلاس سفید در آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن و کنتراست رنگ قهوه‌ای سوخته و سفید. به هماهنگی رنگ‌ها و کفپوش پارکت کف آشپزخانه توجه کنید. تنها همین نکته که این کابینت‌ها بدون دستگیره‌ی روکار طراحی شده‌اند، خود نیمی از عامل زیبایی این فضا است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید طوسی فاقد دستگیره

کابینت آشپزخانه ‌هایگلاس سفید طوسی فاقد دستگیره (دارای دستگیره مخفی کابینت) به همراه جزیره ی بزرگ. مناسب برای آشپزخانه‌های با ابعاد بزرگ و سلیقه‌های مدرن. استفاده از باکس‌های بزرگ‌تر و ایجاد طبقات داخلی در کابینت‌ها، در آشپزخانه‌های بزرگ، به جذابیت و شکوه کابینت‌ها و فضای آشپزخانه اضافه می کند.

کابینت های گلاس سفید با صفحه کابینت طوسی

طرح کابینت ‌هایگلاس سفید جهت افزایش نور آشپزخانه‌ای که منبع نور طبیعی اندک و یا دور دارد. سطح براق و سفید ‌هایگلاس سبب افزایش نور محیط می‌شود و نتیجه‌ی کار، دلبازی بیشتر آشپزخانه است. برای صفحه کابینت از رنگ طوسی استفاده شده که ترکیب زیبایی را ایجاد کرده. برای مشاهده مدل‌های بیشتر از این ترکیب رنگ، مطلب کابینت های گلاس سفید طوسی را مطالعه کنید.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

کابینت های گلاس سفید ترک

کابینت هایگلاس سفید ترک

کابینت ‌هایگلاس سفید ترک در آشپزخانه‌ای با ابعاد عریض، به همراه جزیره میانی هایگلاس سفید. سبک طراحی این کار، جهت هماهنگی با پرده و دیوار، فضای مدرن کار را تا حدودی به سبک کلاسیک سوق می‌دهد. ایجاد فضای کلاسیک در آشپزخانه‌های کوچک و متوسط، دشوارتر از آشپرخانه‌های بزرگ است.

کابینت های گلس سفید ترک با کف سرامیک

کابینت‌ هایگلس سفید با کف سرامیک. کار مدرن آشپزخانه‌ی آپارتمانی که فاقد نورگیر طبیعی است. در این کار به خاطر طرح کف و دیوار، می‌شود از هایگلاس سفید طرحدار استفاده کرد که برای این کار باید ورق و طرح مورد نظر را از تکسچر‌ هایگلاس سفید ترک انتخاب کرد. به طوری که با طرح کف آشپزخانه، در این متفاوت بودن، همخوانی داشته باشد.

طرح آشپزخانه ای با نورگیر عالی و کابینت های گلاس سفید

طرح آشپزخانه‌ای با نورگیر عالی و کابینت‌های هایگلاس سفید. بسیار شیک، ساده و مدرن. طراحی شده برای آشپزخانه با فضای محدود و کوچک. رنگ روشن، نور عالی و یک فضای کاملاً دلباز که ایجاد شده. استفاده از دستگیره‌ی استیل، باعث هماهنگی بیشتر کار با محیط شده.

50 مدل کابینت ‌های گلاس سفید، یک آشپزخانه ساده و درخشانپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

مطلب کابینت های گلاس سفید طلایی مدل های جذابی از این ترکیب رنگ دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

کابینت های گلاس سفید طرح دار

نمونه کابینت هایگلاس سفید طرح دار

کابینت ‌هایگلاس سفید طرح دار با اوپن کورین صدفی طراحی شده برای آشپزخانه‌ای با ابعاد کوچک و بدون منبع نور طبیعی. که در آن درخشش هایگلاس سفید سبب می‌شود روشنایی آشپزخانه بیشتر شده و دلبازتر جلوه کند. استفاده از رنگ‌های تیره و یا گرم، در چنین فضاهایی بدون شک کوچکی آشپزخانه را نمایان می‌کند و بهترین انتخاب برای این فضا، همین هایگلاس سفید خواهد بود. همچنین ترکیب کابینت ام دی اف و هایگلاس نیز این روزها مد شده و  جذابیت خوبی را به آشپزخانه شما می دهد.

خلاصه مطلب

در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت هایگلاس سفید را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خودتان را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت هایگلاس سفید باشید. فقط کافیه روی لینک ثبت درخواست سلام ساختمان کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments